مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در این کلان‌شهر و استان گفت که تا پایان هفته تمامی پایگاه‌های اورژانس در آماده‌باش کامل قرار دارند.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس مرکز اورژانس تهران دوشنبه ۲ دی دراین‌باره گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها تا پایان هفته تمام تکنسین‌های این مرکز آماده ارائه خدمات درمانی به شهروندان هستند.

پیمان صابریان خاطرنشان کرد: در وضعیت آلودگی هوای پایتخت تعداد تماس‌های شهروندان به سامانه ۱۱۵ افزایش‌یافته و همچنین مأموریت تکنسین‌های اورژانس نیز با افزایش روبه‌رو بوده است.

وی ادامه داد: در این روزهای آلوده آمبولانس‌های اورژانس تهران در ۲۸ میدان‌ها اصلی و پرازدحام شهر همچنان مستقر هستند و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند از خدمات درمانی تکنسین‌های اورژانس در میدان‌ها اصلی شهر استفاده کنند.

وی به‌تمامی افراد به‌ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی و همچنین زنان باردار و کودکان توصیه کرد که از تردد در فضای باز خودداری کنند و در این روزهای آلوده از سبزی‌ها تازه و همچنین لبنیات استفاده کنند.

رئیس مرکز اورژانس همچنین به شهروندان توصیه کرد که در صورت نیاز به خدمات درمانی تکنسین‌های اورژانس مراتب را به سامانه ۱۱۵ اطلاع دهند.

هم‌اکنون شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا بر روی عدد ۱۴۱ و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

کد خبر 472551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha