تمامی مقاطع مدارس استان تهران به جز مدارس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تا پایان هفته تعطیل شدند.

آلودگي هوا

به گزارش همشهری آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در پی تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز مدارس فیروزکوه و دماوند تا پایان هفته تعطیل شدند.

استاندار تهران تاکید کرد: همچنین تا پایان هفته طرح زوج و فرد از در منزل اعمال خواهد شد.

وی افزود: ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران نیز اعمال می‌شود و پلیس راهور با خودروهای دودزا برخورد خواهد کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: کلیه مراکز علمی و دانشگاه‌های استان تهران دایر هستند.

کد خبر 472348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    تعطیلی دانشگاه نقش پیش‌گیری دارد. اگر مسئولین دانشگاه‌ها را هم تعطیل کنند، هم آلودگی را کاهش داده‌اند، هم آسیب‌های روانی و جسمانی‌ای که به ما دانشجویان وارد می‌شود. بعد هم اینکه چه می‌شود وقتی گزارش هواشناسی خبر از پایداری در طول هفته می‌دهد، پیش از شروع هفته، کل روزها را تعطیل کنند که خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و مدارس و دانشگاه‌ها برنامه خود را بدانند؟
  • CA ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    شهردار محترم . شهر تهران را با این نوع مدیریت اداره نمی شود. قانون را باید با شدت اعمال کنید. شما نماینده مردم شهر هستید. هر روز منتظر استانداری و وزارت راه و وزارت اقتصاد و صد نهاد دیگر هستید تا طرح زوج و فرد را دستور بدهند. با افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو در سال ۲۰ سال دیگر هم خطوط مترو کامل نخواهد شد. شهر تهران نیازمند چند تصمیم کارشناسی سریع است و یک مدیریت مستقل و قوی. احداث قطار ریلی سطح زمین LRT بجای اتوبوس کهنه BRT. طرح زوج و فرد تمام پاییز و زمستان. توسعه سریع چنارستانها و فضای سبز داخل و اطراف شهر. توسعه رفت و امد ریلی تهران و شهرکهای حومه بخصوص کرج. تصمیمات فوری هستند.