آر بی لایپزیگ در هفته ۱۷ بوندس‌لیگا توانست با پیروزی بر آگسبورگ قهرمان نیم‌فصل شود. بایرن مونیخ،‌ بایرلورکوزن، کلن و هوفن‌هایم از دیگر تیم‌های موفق هفته هفدهم لیگ برتر آلمان بودند.

بوندس‌ليگا

به گزارش همشهری آنلاین، زردپوش‌های دورتموند نیم‌ فصل اول بوندس‌لیگا را با ناکامی به پایان بردند. دورتموند شامگاه جمعه (۲۰ دسامبر/ ۲۹ آذر) در نخستین دیدار هفته ۱۷ بوندس‌لیگا ۲ بر یک از میزبان خود،‌ هوفن‌هایم شکست خورد، اگر چه در مجموع تیم برتر میدان بود. دورتموند تا دقیقه ۷۹ بازی یک بر صفر از حریف خود جلو بود،‌ اما در عرض ۸ دقیقه دو گل خورد. دورتموند و هوفن‌هایم به ترتیب در رده‌های چهارم و هفتم جدول به سر می‌برند.

  • آر بی لایپزیگ ۳ - آگسبورگ یک

آر بی لایپزیگ به قهرمانی نیم‌ فصل بوندس‌لیگا دست یافت. سفیدپوش‌های لایپزیگ توانستند بعد از ظهر شنبه آگسبورگ را در دیداری خانگی ۳ بر یک شکست دهند و با کسب سه امتیاز این موفقیت را مسجل کنند. لایپزیگ تا دقیقه ۶۸ بازی یک بر صفر از مهمان خود عقب بود،‌ اما در نهایت توانست ورق را برگرداند و ثمر تلاش‌های خود را بگیرد.

  • بایرن مونیخ ۲ - ولفسبورگ صفر

سیر موفقیت بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. سرخ‌پوش‌های بایرن در هفته هفدهم در حضور ۷۵ هزار تماشاگر توانستند با نتیجه ۲ بر صفر از سد ولفسبورگ بگذرند و جای خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کنند. بایرن تا دقایق پایانی بازی اگر چه کنترل میدان را در دست داشت،‌ اما در استفاده از موقعیت‌های خود کم‌ و بیش ضعیف عمل کرد. دیدار دو تیم می‌رفت با تساوی بدون گل به پایان رسد که یوشوآ زیرکزه در دقیقه۸۶ دروازه ولفسبورگ را باز کرد و سرژ گارنبی نیز سه دقیقه بعد با زدن گل دوم پیروزی تیمش را قطعی ساخت.

  • ماینتس صفر - بایر لورکوزن یک

بایر لورکوزن نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۱۷ بوندس‌لیگا به ثبت رساند. لورکوزن میزبان خود،‌ ماینتس را یک بر صفر مغلوب کرد و با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی لورکوزن در این مصاف را لوکاس آلاریو در واپسین لحظات بازی به ثمر رساند.

  • شالکه ۲ - فرایبورگ ۲

یکی از دیدارهای پرهیجان هفته مصاف  شالکه و فرایبورگ بود. این دیدار که در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شد،‌ پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. این نتیجه با توجه به عملکرد کم‌ و بیش برابر دو تیم عادلانه بود.

  • اف ث کلن یک - وردر برمن صفر

به نطر می‌رسد که اف ث کلن بحران خود را پشت سر گداشته است. سفیدپوش‌های کلن این هفته موفق شدند مهمان خود،‌ وردر برمن را یک بر صفر شکست دهند و به این ترتیب به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابند. کلن و برمن به ترتیب در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند.

  • دیدارهای باقیمانده

پیکارهای هفته ۱۷ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن فورتونا دوسلدورف میزبان اونیون برلین خواهد بود و پادربورن نیز در خانه خود رویاروی آینتراخت فرانکفورت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 472091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha