آر بی لایپزیگ صدرنشین بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند نیم فصل دوم را با موفقیت آغاز کردند. لورکوزن، فرانکفورت،‌ فرایبورگ،‌ کلن،‌ وردر برمن و شالکه از دیگر تیم‌های موفق هفته هجدهم بودند.

آر بي لايپزيگ
  • شالکه ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

یکی از برندگان بزرگ هفته ۱۸ بوندس‌لیگا شالکه بود که شامگاه جمعه (۲۷ دی) در نخستین دیدار این هفته به پیروزی ۲ بر صفر مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ دست یافت و جای خود در رده‌های بالا جدول را مستحکم کرد. آبی‌پوش‌های شالکه در این مصاف تیم برتر میدان بودند و پیروزی آنها عادلانه بود.

  • آگسبورگ ۳ - بوروسیا دورتموند ۵

بوروسیا دورتموند بعد از ظهر شنبه (۲۸ دی) در نخستین دیدار خود در نیم‌ فصل دوم  توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد میزبانش،‌ آگسبورگ بگذرد و با سه امتیاز به خانه برگردد. ارلینگ هارلند با زدن سه گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود و سهم مهمی در پیروزی دورتموند داشت. بوروسیا دورتموند با این موفقیت جای خود در رده چهارم جدول را تثبیت کرد.

  • فورتونا دوسلدورف صفر - وردر برمن یک

یکی از دیدارهای این هفته میان فورتونا دوسلدورف و وردر برمن برگزار شد؛ دو تیمی که در رده‌های پایین جدول به سر می‌برند. وردر برمن توانست این دوئل حساس را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند و با سه امتیاز به خانه برگردد.

  • ماینتس یک - فرایبورگ ۲

فرایبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان این هفته به ثبت رساند و با پیروزی ۲ بر یک در خانه ماینتس توانست جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند. گل پیروزی فرایبورگ را نیلس پترسن به ثمر رساند.

  • هوفن‌هایم یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

سفیدپوش‌های فرانکفورت نیز هفته هجدهم را با موفقیت پشت سرگذاشتند و با پیروزی ۲ بر یک در خانه هوفن‌هایم سه امتیاز مهم کسب کردند.

  • اف ث کلن ۳ - ولفسبورگ یک

سیر موفقیت اف ث کلن همچنان ادامه دارد. این تیم در خانه خود توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد ولفسبورگ بگذرد و فاصله خود با قعر جدول را افزایش دهد. کوردوبا دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و یکی از چهره‌های درخشان این دیدار بود.

  • آر بی لایپزیگ ۳ − اونیون برلین یک

بلندپروازی آر بی لایپیزگ همچنان ادامه دارد. این تیم توانست در آغاز نیم‌فصل دوم مهمان خود، اونیون برلین را ۳ بر یک شکست دهد و از صدرنشینی خود دفاع کند. درخور توجه آن که برلین تا دقیقه ۵۱ یک بر صفر از میزبان خود جلو بود، اما در نهایت نتوانست در برابر حملات پیگیر لایپزیگ تاب آورد. تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش لایپزیگ دو گل از سه گل تیمش را در این مصاف به ثمر رساند.

  • هرتا برلین صفر − بایرن مونیخ ۴

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۱۸ بوندس‌لیگا که یکشنبه (29 دی) انجام گرفت، بایرن مونیخ توانست اقتدار خود را به نمایش گذارد و پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین را ۴ بر صفر مغلوب کند. سرخ‌پوش‌های بایرن با این موفقیت فاصله خود با آر بی لایپزیگ را به ۴ امتیاز کاهش دادند و در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارند.

  • پادربورن یک − بایر لورکوزن ۴

رقابت‌های هفته ۱۸ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با مصاف پادربورن و بایر لورکوزن خاتمه یافت. لورکوزن در این دیدار تیم برتر میدان بود و در نهایت توانست با پیروزی ۴ بر یک در زمین حریف و کسب سه امتیاز مهم به خانه برگردد. پادربورن در قعر جدول  است و لورکوزن نیز رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده است. کوین فولاند با زدن دو گل یکی از چهره‌های موفق این دیدار بود.

کد خبر 479573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha