معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری مسابقه بزرگ مقاله نویسی با عنوان «منطقه ۱۱ از نگاه دختران» در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

رشیدی معاون فرهنگی منطقه 11

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری­ نیا: «محمدجواد رشیدی» با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی «منطقه 11 از نگاه دختران» با هدف افزایش مشارکت نوجوانان دانش ­آموز دختر در امور شهری، بهره­ گیری از طرح­ ها و ایده ­های نسل نوجوان در طرحهای شهری وافزایش میزان دانش و شناخت بیشتر دختران از منطقه برگزار می شود گفت: «در این مسابقه همه دانش ­آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، در کنار هنرجویان هنرستان ­های دخترانه منطقه ۱۱ حضور خواهند داشت. »

او ادامه داد: «در این دور از مسابقات مقاله ­نویسی که با همکاری مشترک معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۱ اجرا م ی­شود، دختران دانش ­آموز در محورهای حوزه مدیریت شهری شامل «من و امنیت روانی محله ­ام»، «من و نشاط اجتماعی محله ­ام»، «من و مسئولیت پذیری اجتماعی در محله ­ام»، «من و عدالت اجتماعی در محله ­ام»، با هم به رقابت پرداخته و پس از داوری، به آثار منتخب و برگزیده جوایز نفیسی اهدا می­ شود. »

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با بیان این که دهم دی ماه، آخرین فرصت ارسال مقالات تهیه شده به دبیرخانه مسابقات شهرداری منطقه ۱۱ است، یادآور شد: « شهرداری منطقه ۱۱ از طرح ها و پژوهش ­هایی که همراه با ایده­ های کارآمد باشد، در راستای بهبود فضای شهری بهره خواهد برد. همان­گونه که سال گذشته نیز دستاوردهای پژوهشی دانش ­آموزان در حوزه پسماند و حمل و نقل منطقه ۱۱ اجرایی شدند. »

کد خبر 471773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha