مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای پایش‌ سلامت آتش‌نشانان با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران طی سال جاری خبر داد.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس مهدی داوری در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد توجه به سلامت آتش‌نشانان و احوالات آن‌هاست؛ چراکه همان‌طور که می‌دانیم آتش‌نشانی از دسته مشاغل سخت و زیانبار است و آثار جانبی بسیاری دارد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که در همین زمینه برنامه‌ای در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وجود دارد، گفت: اسم این برنامه «پایش سلامت آتش‌نشانان» است که قرار است در این برنامه به سلامت آتش‌نشانان توجه بیشتری شود.

وی افزود: در سال ۹۷ تاحدودی این طرح به مرحله اجرا درآمد و بخشی از این پایش‌ها انجام شد. در سال جاری نیز قرار است اقدامات جامع‌تری را با «شرکت شهر سالم» که زیرمجموعه شهرداری تهران است آغاز کنیم تا برنامه «پایش سلامت آتش‌نشانان» به صورت جدی‌تر و جامع‌تری مورد توجه قرار گیرد.

داوری در پایان درباره این که تاکنون در این زمینه چه اقداماتی انجام شده است، گفت: ‌درواقع آیین‌نامه پایش سلامت در سازمان آتش‌نشانی تهران تدوین شده است اما باید برای اجرای کامل تأمین اعتبارات آن انجام شود.

کد خبر 471725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha