مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر این که با هرگونه تخلفی بدون مماشات برخورد می‌شود، گفت: در طول ایام برگزاری «جشنواره یلدای ۹۸» نظارت‌ها و بازرسی‌ها را افزایش داده‌ایم.

انار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر این که با هرگونه تخلفی بدون اغماض و مماشات برخورد می‌شود، گفت: در طول ایام برگزاری «جشنواره یلدای ۹۸» با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره‌بار برای تهیه اقلام مورد نیاز جشن شب چله، نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر فعالیت این مراکز را افزایش داده‌ایم.

سعید راد با اشاره به حضور مستمر و مستقیم ناظران کیفی و بازرسان در میادین میوه و تره‌بار افزود: شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال، مایحتاج مورد نیاز خود را برای جشن شب چله خریداری کنند.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و فضای شاد و مفرح در میادین میوه و تره‌بار، خاطرنشان کرد: همه امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و تمام تلاش همکاران خود را به کار گرفته‌ایم تا مراجعه و خرید شهروندان از این مراکز را به تجربه‌ای خوشایند و فراموش‌نشدنی تبدیل کنیم.

میادین میوه و تره‌بار به مناسبت «جشنواره یلدای ۹۸» امروز، شنبه، (۳۰ آذرماه) از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، بدون تعطیلی وسط روز و بی‌وقفه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 471677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha