چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با کویت در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

در این بازی که در کوبت برگزار شد تیم ایران شروع بسیار خوبی داشت و توانست در 10 دقیقه اول بازی دو بار دروازه تیم کوبت را باز کند. در این دقایق برای ایران ابتدا نیکبخت‌واحدی با یک ضربه برگردان زیبا در دقیقه یک گل‌زنی کرد. گل دوم ایران هم در دقیقه 4 توسط سیدجلال حسینی و از روی یک ضربه آزاد به دست آمد. اشتباه مسلم دروازه‌بان و دفاع کویت باعث به ثمر رسیدن این گل شد.

در اواخر نیمه اول اما این بار این بار اشتباه بازیکنان خط دفاعی کشورمان باعث به ثمر رسیدن یک گل شد. در دقیقه 40 نیمه اول این دیدار اشتباه سیدجلال حسینی و رحمتی دورازه‌بان تیم ملی کشورمان این فرصت را در اختیار احمد عزمی قرار داد تا او گل مساوی را وارد دروازه تیم کشورمان کند.

با شروع نیمه دوم فشارهای تیم کویت برای به ثمر رساندن گل مساوی بیشتر شد. در این نیمه تیم ملی کشورمان کمی به عقب نشست و همین باعث شد تا تیم کویت برای به ثمر رساندن گل مساوی تلاش بیشتر کند تا این که در دقایق پایانی بازی بالاخره فهد رشیدی موفق شد دروازه تیم ملی کشورمان را باز کند.

 علی دایی در نیمه دوم این بازی جباری، می‌داوودی و محسن خلیلی را به ترتیب به جای نیکبخت‌واحد، معدنچی و مسعود شجاعی وارد بازی کرد.

با کسب این نتیجه و با توجه به تساوی تیم امارات در برابر سوریه و کسب چهارمین امتیاز برای این تیم، تیم ملی کشورمان با دو امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه 5 بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی قرار گرفت.

تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در این مرحله در ورزشگاه آزادی تهراه در برابر سوریه به تساوی رسید.[بیشتر]

بازی بعدی ایران در این مرحله 17 خرداد در برابر امارات در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 47162

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز