چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در راه جام‌جهانی را با تساوی بدون گل در برابر سوریه به پایان رساند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، تیم‌ملی فوتبال ایران چهارشنبه 17 بهمن، در نخستین مسابقه خود در گروه پنجم مقدماتی جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬آفریقای جنوبی در قاره آسیا مقابل‌تیم سوریه متوقف شد تا با یک امتیاز در جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

تیم ایران در این بازی با ترکیب سیدمهدی رحمتی، مهدی مهدوی کیا، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، علیرضا نیکبخت واحدی، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان، مهدی رجب زاده و علی سامره در مقابل سوریه قرار گرفت.

تیم ملی ایران در این بازی "منصور ابراهیم زاده" را به عنوان مربی بر روی نیمکت داشت و "خاویر کلمنته" مربی اسپانیایی که قرار است هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد از جایگاه ویژه بازی را نظاره کرد.

این دیدار را "مالک عبدالبشیر"به همراه "جفری گوجک فنک"و "حسین نضیر" از سنگاپور قضاوت کردند.

تیم‌ملی ایران در ادامه این رقابت‌ها باید در ‪ 6‬فروردین ماه سال آینده 87 ‬در کویت در مقابل این تیم صف آرایی کند.

برنامه ادامه این مسابقات به شرح زیر است:

* کویت - ایران (‪ ۶‬فروردین ‪ - (۸۷‬کویت

* ایران - امارات (‪ ۱۷‬خرداد ‪ (۸۷‬تهران

* امارات - ایران (‪ ۲۴‬خرداد ‪ (۸۷‬ابوظبی

* سوریه - ایران(‪ ۱۶‬تیر ‪ (۸۷‬دمشق

* ایران - کویت (‪ ۲۰‬شهریور ‪ (۸۷‬تهران

در این مرحله از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم خواهند شد و ‪ ۱۰‬تیم برتر این مرحله در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌های اول و دوم هرگروه به‌طور مستقیم به جام جهانی صعود خواهند کرد و تیم پنجم آسیا پس از یک بازی پلی آف مقابل قهرمان اقیانوسیه مشخص خواهد شد.

کد خبر 43637

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز