قبل از جلسه شبانه هیات مدیره پرویز مظلومی در اظهار نظری جالب از آمادگی فرهاد مجیدی و خودش برای برعهده گرفتن سرمربیگری و امور فنی استقلال خبر داده بود.

ستار همداني

به گزارش همشهری آنلاین، پرداخت نشدن مطالبات معوق آندره‌آ استراماچونی و حل نشدن مشکل او در یکی دیگر از دوشنبه‌های وعده داده شده باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره پایان همکاری مرد ایتالیایی و باشگاه استقلال قوت بگیرد و شایعات تازه‌ای  درباره نهایی شدن حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال مطرح شود. حتی ساعاتی قبل از جلسه دوشنبه شب هیات مدیره، برخی رسانه‌ها از اعلام رسمی سرمربیگری فرهاد در پایان این نشست خبر دادند، اما خروجی جلسه کاملا غافلگیرکننده بود!

در کادرفنی مورد نظر فرهاد صحبت از سرپرستی فرزاد مجیدی برادر کوچک‌تر او بود و گفته می‌شد پرویز مظلومی هم به عنوان مدیر فنی در کنار آنها حضور خواهد داشت. در جلسه دوشنبه شب هیات مدیره که مسعود سلطانی‌فر هم حضور داشت، وزیر ورزش برخلاف تصمیم مدیران باشگاه که قصد داشتند پایان همکاری با استراماچونی و سرمربیگری فرهاد را رسما اعلام کنند، حکم به ادامه تلاش‌ها برای بازگشت مربی ایتالیایی می‌دهد و ستار همدانی را به عنوان سرپرست انتخاب و منصوب می‌کند.

انتخاب ستار برای این سمت نشان می‌دهد که برخلاف اعضای باقی‌مانده در هیات‌مدیره، برنامه وزارت ورزش و فردی که به عنوان مدیرعامل در نظر گرفته‌اند، انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جانشین استراماچونی نیست. برای رسیدن نیمکت استقلال به فرهاد باید مظلومی یا فرزاد مجیدی به عنوان مدیر فنی یا سرپرست حکم می‌گرفتند که این گونه نشد.

گفتنی است دیروز قبل از جلسه شبانه هیات مدیره پرویز مظلومی در اظهار نظری جالب از آمادگی فرهاد مجیدی و خودش برای برعهده گرفتن سرمربیگری و امور فنی استقلال خبر داده بود و تاکید کرده بود که حاضرند در این شرایط خودشان را قربانی کنند تا تیم لطمه نبیند!

کد خبر 471224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha