سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

وضعیت فعلی با شرایط پارسال یک فرق بزرگ دارد؛ اینکه دیگر قرار نیست برچسب «سرمربی موقت» روی فرهاد بخورد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، قصه کشدار استقلال و استراماچونی به سکانس آخر رسیده و نهایتا تا ساعاتی دیگر تکلیف نهایی ادامه یا قطع همکاری دو طرف مشخص خواهد شد. در عین حال آنچه مسلم است اینکه اگر استراماچونی به هر دلیلی به ایران برنگردد، فرهاد مجیدی به سرعت کارش را روی نیمکت این تیم شروع خواهد کرد. بر خلاف تکذیب‌ها، مذاکراتی بین طرفین انجام شده و از سوی دیگر همه می‌دانند که مجیدی تا چه اندازه به هدایت استقلال علاقه دارد.

شاید اواخر فصل گذشته هم کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از اخراج شفر، فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را قبول کند، اما نه تنها این اتفاق رخ داد، بلکه فرهاد در پایان فصل به صراحت برای ادامه کار در این منصب ابراز آمادگی کرد؛ هرچند مدیریت باشگاه پیشنهاد او را نپذیرفت و آندرا استراماچونی را انتخاب کرد. بنابراین اصلا عجیب نیست که مجیدی الان هم خودش را برای گرفتن جای استرا آماده کرده باشد؛ مخصوصا که شایعه شده او کادر دستیارانش را هم بسته است.

با این همه وضعیت فعلی با شرایط پارسال یک فرق بزرگ دارد؛ اینکه دیگر قرار نیست برچسب «سرمربی موقت» روی فرهاد بخورد. اگر به هر دلیلی استراماچونی به ایران برنگردد، مجیدی سرمربی قطعی استقلال خواهد شد؛ موقعیتی که فرهاد همیشه آرزویش را داشت. البته که این مسوولیت در کنار شیرینی‌اش، یک ریسک بزرگ هم دارد؛ اینکه اگر مجیدی روند نتیجه‌گیری مطلوب استراماچونی را ادامه ندهد، خیلی زود بلیتش روی نیمکت آبی‌ها خواهد سوخت؛ شاید برای همیشه! قبل از هر چیز دیگری اما اجازه بدهید این چند ساعت را منتظر بمانیم و ببینیم تکلیف استرا و استقلال چه خواهد شد.

کد خبر 471017

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha