مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ورود این دادستانی به موضوع کیک‌های آلوده خبر داد و گفت: در این رابطه تیم‌های ویژه بازدید از مراکز عرضه غذایی را در شهر کرمان آغاز کرده‌اند.

کیک آلوده به قرص

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: در جهت تامین امنیت غذایی مردم و رفع دغدغه‌های حاکم بر جامعه از حیث توزیع کیک‌های آلوده به قرص‌های مشکوک، تیم‌های ویژه‌ای متشکل از دستگاه‌های اجرایی، بهداشتی و اصناف مختلف بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی را در سطح شهر کرمان آغاز کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و از باب تامین امنیت غذایی مردم و پیشگیری از وقوع جرم این دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا اکیپی با محوریت بازپرس ویژه دادسرای کرمان و متشکل از نیروی انتظامی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و ریاست اتاق اصناف و سایر رؤسای اصناف مربوطه به صورت سرزده از مراکز مجاز و معتبر عرضه مواد غذایی از جمله عمده‌فروشی‌ها و مراکز پخش بازدید کرده‌اند.

سالاری هدف از این بازدیدها را در جهت اطمینان‌بخشی به جامعه مطرح کرد و افزود: در مرحله اول باید مشخص شود آیا قرص‌های آلوده در حین بسته‌بندی در بسته‌های کیک قرار گرفته است یا خیر که در این رابطه دستورات قضائی لازم به مبادی ذیربط صادر شده است.

سالاری با اشاره به اینکه اولویت اول بازدیدها بررسی برندهای معتبر و صاحب نام خواهد بود، عنوان کرد: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم و از باب اقدامات پیشگیرانه دستورات قضائی لازم را به مسئولان و دستگاه‌های بهداشتی، اجرائی، انتظامی و امنیتی صادر کرده است تا پس از رصد اطلاعاتی موارد را به دادستانی گزارش کنند.

کد خبر 470966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha