هشتمین نمایشگاه گروهی آثار استادان، مدرسان و فارغ‌التحصیلان انجمن خوشنویسان ایران در تهران، روز جمعه (۲۹ آذرماه) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.

نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان تهران

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که از ساعت ۱۶ و در راستای اجرای جلسات فرهنگی، هنری این انجمن و همایش متولدین فصول (استادان و مدرسان شعبه) برگزار می‌شود، جمعی از استادان شورای‌عالی، مدرسان و فارغ‌التحصیلان انجمن خوشنویسان و علاقه‌مندان هنر خوشنویسی حضور دارند.

سخنرانی استاد غلامحسین امیرخانی (چهره ماندگار عرصه خوشنویسی کشور) و اعضای شورای‌عالی این انجمن به همراه رونمایی از کتاب «خیام» از محمدصادق احدپور، از بخش‌های اصلی این مراسم است که در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

افتتاحیه رسمی نمایشگاه خوشنویسی در سالن نگارخانه بهمن که در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نقاشیخط و تذهیب برپا می‌شود، بخش پایانی این برنامه است که با هدف توسعه و گسترش هنر ملی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا هفتم دی ماه برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.  

کد خبر 470944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha