مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی است که در حال حاضر در ترکیه در مرحلهٔ فیلمبرداری است. پارسا پیروزفر، بوراک توزکوپاران ابراهیم چکلیکول از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شمس

به گزارش همشهری آنلاین، جدیدترین تصویر از شهاب حسینی بازیگر نقش شمس تبریزی در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی مننشر شد. این در حالیست که معاون نظارت سازمان سینمایی درباره اینکه آیا فیلم سینمایی «مست عشق»، جدیدترین اثر حسن فتحی برای اخذ پروانه نمایش در ایران اقدامی کرده است، گفت: تا این لحظه هنوز برای نمایش در خواستی نداشته است و البته این فیلم هنوز پروانه ساخت دریافت نکرده است.

محمد مهدی طباطبایی نژاد تاکید کرد: گرچه اخیرا درخواست پروانه ساخت کردند که بر اساس قانون امکان صدور این پروانه برای آنها وجود نداشت. ما به دوستان اعلام کردیم که امکان صدور پروانه ساخت را نداریم و مثل فیلم‌های دیگر که چنین شرایطی را دارند، در صورت تمایل باید در نوبت بررسی پروانه نمایش قرار بگیرند. وی در ادامه افزود: ما منتظر می‌مانیم تا کار تولید این فیلم تمام شود و شورای پروانه نمایش آن را ببیند و اگر شرایط نمایش داشته باشد این شورا در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. شرایط فیلم مست عشق کمی متفاوت با سایر آثار است به همین دلیل ما هم ترجیح می‌دهیم که موقع نیاز به پروانه نمایش در مورد آن قضاوت کنیم.

کد خبر 470890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha