هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (یکشنبه ۲۴ آذرماه) در ادامه روند نزولی خود به بهای چهار میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به فروش رسید.

طلا 833

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بررسی تحولات بازار نشان می‌دهد، با توجه به همبستگی قیمت سکه و طلا با دلار، با آغاز روند نزولی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نیز روندی کاهشی یافته است.

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ظهر دیروز چهار میلیون و ۴۶۵ هزار تومان بود که به تدریج با تقویت روند نزولی دلار، قیمت آن نیز کاهش یافت.

بر این اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران در ساعت ۱۳ امروز به چهار میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید که کاهش افت ۱۵۵ هزار تومانی را نسبت به ساعت مشابه دیروز را نشان می‌دهد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به بهای چهار میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.

همچنین نیم سکه نیز دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۸ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۸۹۹ هزار تومان به فروش رسید.

نرخ اونس طلا نیز امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی به نرخ دیروز یعنی یک هزار و ۴۷۶ دلار داد و ستد شد.

افزایش نرخ دلار در هفته گذشته باعث بالا رفتن قیمت سکه و طلا شد به طوری که بهای سکه به پنج میلیون تومان نزدیک شد، اما با مهار قیمت دلار، نرخ‌ها در بازار طلا و سکه نیز روند کاهشی یافت.

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با افت ۲۵۰ تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته، به رقم ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان عقب‌نشینی کرد.

کد خبر 470362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha