می‌گویند فرهاد همان روزی که از فرودگاه مستقیم به جلسه هیات مدیره باشگاه رفت، کارش به عنوان جانشین استراماچونی تمام شده بود.

فرهاد مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که سرپرست باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی و راضی کردن او برای بازگشت راهی ترکیه شده است، خبر می رسد که فرهاد مجیدی کادر فنی خودش را برای بازگشت به نیمکت آبی ها بسته و آماده است تا جای مرد ایتالیایی را بگیرد.

اسامی که شنیده می شود در کادر فنی فرهاد حضور دارند اغلب نام‌آشنا هستند و پیش از این هم در استقلال فعالیت کرده‌اند. می‌گویند فرهاد همان روزی که از فرودگاه مستقیم به جلسه هیات مدیره باشگاه رفت کارش به عنوان جانشین استراماچونی تمام شده بود. همان‌طور که مرد ایتالیایی در آخرین پیام ویدئویی خودش گفته در این مدتی که به کشورش برگشته جز اخبار دروغ و صحبت های کذب هیچ تلاش و اراده‌ای واقعی برای حل کردن مشکلاتش و بازگرداندن او به نیمکت استقلال  وجود نداشته است. شاید هم شماره ۷ آبی ها فقط خودش را برای روزی آماده کرده که این خبر به شکل رسمی منتشر شود؛استراماچونی قطعا بازنمی‌گردد.

اینکه تمام مصاحبه ها و تلاش ها برای بازگردن استراماچونی نمایش و ظاهرسازی برای خریدن زمان و فروکش کردن خشم و عصبانیت هواداران بود تا در فرصت مناسب و فراهم شدن بسترهای لازم و در یک جو آرام فرهاد را به عنوان جانشین مرد ایتالیایی معرفی کنند یا اینکه هدف اصلی برگرداندن آندره آ است و فرهاد را در آب نمک خوابانده اند تا اگر سرمربی ایتالیا خلف وعده کرد و با وجود حل شدن مشکلاتش بازهم حاضر به برگشت نشد  دچار مشکل نشوند موضوعی است که طی امروز و فردا جواب قطعی آن روشن خواهد شد. 

برخلاف خبرهای منتشر شده در صورت قطع همکاری با استراماچونی سرمربی بعدی استقلال دیگر خارجی نخواهد بود و سیاست باشگاه استخدام مربی ایرانی و به طور مشخص فرهاد مجیدی است. مگر اینکه بازهم بخواهند برای مساعد کردن شرایط فرهاد را به نام سرمربی موقت روی نیمکت استقلال قرار بدهند و از تلاش برای جذب مربی  خوب خارجی بگویند و به دنبال خریدن زمان بیشتر باشند تا کم‌کم هوادار را به دیدن فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال عادت بدهند.

موضوعی که  درست یک روز بعد از رفتن استراماچونی خلیل‌زاده رییس هیات مدیره استقلال و سرپرست فعلی این باشگاه هم بر روی آن صحه گذاشت و  با گفتن این جمله که «سرمربی بعدی استقلال را همه دوست دارند»خیلی سریع از اسم استراماچونی گذاشت!

کد خبر 470344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha