معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح بیمه تکمیلی برای افراد تحت تکفل رانندگان حمل بار جاده‌ای در این استان با فعال شدن سایت مربوطه، تا نیمه دی‌ماه امسال تمدید شد.

رانندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین مالکی شنبه ۲۳ آذر  اظهار داشت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای، طرح بیمه تکمیلی رانندگان باربری خودروهای سنگین استانچهارمحال و بختیاری از ۱۵ آذر ماه تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده است، که در این طرح ملی دو نفر از فرزندان دارای شرایط رانندگان مشمول اجرا می‌شوند و رانندگان می‌توانند از مزایای رایگان  بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.  

وی افزود: رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌توانند با در دست داشتن کارت هوشمند، شماره شبای حساب بانکی خود و مشخصات شناسنامه‌ای همسر و فرزندان شامل شناسنامه و کارت ملی، به مراکز پیش‌بینی شده مراجعه کنند.  

مالکی گفت: بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات این قشر است، با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ و نقل و راننده، اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در مرحله نخست، رانندگان و همسران و اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.  

به گفته وی، فرزندانی زیر سن ۱۸ سال و یا  فرزندان دختر مجرد و فرزندان پسر مشغول به تحصیل بالای ۱۸ سال، می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی طرح یاد شده استفاده کنند.

هم اکنون ۵۴ شرکت حمل و نقل باری فعال است که در این بخش ۱۴ هزار و ۶۰۳ راننده مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 469915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha