مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

دادستان دماوند با اشاره به این‌که باند بزرگ زمین‌خواری در دماوند کشف شده است از دستگیری ۴ نفر از مدیران ارشد باند رانت ادارات خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسن ابراهیمی بسابی در خصوص کشف باند زمین خواری در دماوند اظهار داشت: طبق منویات رهبری در خصوص حفظ منابع طبیعی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری و همچنین تاکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص مبارزه بی امان با مفسدین اداری اقتصادی و اجتماعی این مورد در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیمی بسابی افزود: طی ۳ سال گذشته که در سمت دادستان دماوند منصوب شده‌ام تحقیقات میدانی و گسترده‌ای را در شهرستان دماوند به عمل آوردیم و افراد زمین‌خوار منطقه را مورد شناسایی قرار داده‌ایم.

وی گفت: همچنین مدیران مفسد که توامان با زمین‌خواران با تشکیل باندهای زمین خواری صدها هکتار از اراضی دولت را با زد و بندهای غیرقانونی به افراد فاقد صلاحیت واگذار می‌کردند و سوءاستفاده‌هایی را انجام می دادند مورد شناسایی قرار گرفتند.

دادستان دماوند بیان داشت: انشااله در آینده‌ای نزدیک خبر خوشی را برای جامعه و مردم در مبارزه بی امان با مفسدان اقتصادی و زمین خوران معرفی خواهیم کرد و  هم اکنون ۴ نفر از مدیران ارشد ادارات را شناسایی و دستگیر کرده ایم و برآورد می‌شود که صدها هکتار از اراضی دولت در نتیجه رسیدگی به این پرونده به دولت بازگزدانده شود.

ابراهیمی بسابی همچنین گفت: از طرف دیگر بالغ بر ۵۰ نفر از باند مفسد اقتصادی اداری که در قالب شبکه رانت بوده‌اند شناسایی می‌شوند و به سزای عمل‌شان خواهند رسید و اراضی دولتی بازگردانده خواهد شد.

کد خبر 469745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha