وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت که شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری ۲ تهران قرار منع تعقیب صادره از سوی دادسرا را برای همسر و خواهر متهم و طراحان سایت در این پرونده نقض کرد و آنها را متهم تشخیص داد.

سکه ثامن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: دیروز تصمیم قضایی در پرونده سکه ثامن گرفته شده که هم مطابق با عدالت و انصاف و هم گام بزرگی در جهت احقاق حقوق موکلین است.

وی افزود: متاسفانه در مرحله دادسرا در این پرونده با این گستردگی که نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان مال موکلین ربوده شده و سایتی در فضای مجازی راه‌اندازی شده و اقدامات مجرمانه‌ای صورت گرفته بود، فقط یک نفر متهم شناخته شده و برای بقیه متهمان قرار منع تعقیب صادر شده بود؛ در صورتی که اساسا وقوع چنین بزه‌هایی بدون مشارکت افراد متعدد امکان‌پذیر نیست.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: ما به قرار منع تعقیب صادره اعتراض کردیم و لایحه اعتراضی به مرجع ذی‌صلاح ارسال شد. خوشبختانه شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری ۲ تهران مستقر در مجتمع قضایی امور اقتصادی با مداقه در محتویات پرونده و بررسی لایحه اعتراضی تصمیم خوبی گرفت.

این وکیل دادگستری ادامه داد: دادگاه قرار منع تعقیب را درباره همسر و خواهر متهم و طراحان سایت نقض کرد و آنها را متهم تشخیص داد و از دادسرا خواست برای آنها هم کیفرخواست صادر شود. به آنها تفهیم اتهام شود و با اخذ تامین مناسب، پرونده‌شان به دادگاه ارسال شود.

کد خبر 469469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha