یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سال 1387 را سال معرفی و رسیدگی به آثار تاریخی، معنوی و طبیعی اعلام کرد.

حمید بقایی با اشاره به نام‌گذاری سال 1387 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال شکوفایی و نوآوری گفت: بر همین اساس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در سال جدید همه تلاش خود را برای شکوفایی پروژه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به کار خواهد گرفت.

وی درباره شکوفایی طرح ‌های میراث ‌فرهنگی گفت: در سال جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تلاش دارد تا طرح‌‌های آزادسازی توس، هگمتانه، فلک‌الافلاک، گنبد سلطانیه و ساماندهی تخت جمشید را متناسب با سالی که با نام شکوفایی و نوآوری نامیده شده است به سرانجام برساند.

قائم مقام سازمان میراث ‌فرهنگی با بیان اینکه سال جدید سال معرفی و رسیدگی به آثار تاریخی، معنوی و طبیعی است، اظهار داشت: در سال جدید شرکت توسعه گردشگری موظف به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری معرفی جاذبه‌های طبیعی، مذهبی، قومی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی ایران شده است.

بقایی همچنین گفت: بهره‌برداری از همه آثار تاریخی توسط کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی از دیگر برنامه‌های سال جدید سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

کد خبر 46939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز