مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با تورهای گردشگری غیرمجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند، برخورد خواهد شد.

طبیعت گردی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین عسگری با اعلام این خبر که اخیراً تعدادی از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی نظیر شبکه‌های اینستاگرام و تلگرام اقدام به برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز مسافرتی تحت عناوینی نظیر طبیعت‌گردی، کویرگردی، کوه‌پیمایی می‌کنند، اظهار کرد: برگزارکنندگان تورهای مذکور هیچ گونه مجوز رسمی و قانونی از مبادی ذیربط اخذ نکرده‌اند و اقدام آنان در برگزاری تور غیرقانونی است.  

وی ادامه داد: نظر به عدم رعایت مقررات قانونی و فقدان ضابطه مشخص در برگزاری این قبیل تورها و به منظور حمایت از تورهای مسافرتی مجاز که ضوابط و مقررات قانونی را رعایت می‌کنند، با هدایت و راهبری این معاونت شناسایی و برخورد با تورهای غیرمجاز در دستور کار دستگاه‌های متولی ساماندهی گردشگری قرار می‌گیرد.  

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر توسط تورهای غیرمجازی، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و نیز تامین امنیت فردی از تورهای مجاز استفاده کرده و والدین نیز از شرکت فرزندان خود در این برنامه‌ها خودداری کنند.  

کد خبر 469367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha