سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

کسب عنوان سوم تیم کیوکوشین کاراته در قزاقستان، جدیدترین رنکینگ اسنوکر کشور و اعلام نام داور ال کلاسیکو اخبار کوتاه روز سه‌شنبه (۱۹ آذر) است.

تيم كيوكوشين كاراته
  • عنوان سومی تیم منتخب کیوکوشین کاراته ایران در پیکارهای جهانی

تیم منتخب سبک کیوکوشین کاراته ایران در رقابت‌های جهانی قزاقستان با کسب ۴ مدال بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این مسابقات که با حضور کاراته‌کاهای ۴۵ کشور در شهر نور سلطان قزاقستان پیگیری شد، تیم منتخب سبک کیوکوشین کاراته ایران با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز به مقام سوم جهان رسید.

تیم روسیه به مقام قهرمانی رسید و تیم میزبان (قزاقستان) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مهدی حسین‌پور در وزن ۹۵+کیلوگرم به مدال طلا رسید، محمد اسدی مدال نقره گرفت و محمدصادق قنبری و بهزاد خضری به مدال برنز دست یافتند.

کاپ و عنوان تکنیکی ترین ورزشکار هم به مهدی حسین‌پور از ایران تعلق گرفت.

  • جدیدترین رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری اعلام شد/ سرخوش در صدر

جدیدترین رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری پس از برگزاری رقابت‌های مرحله بیست و یکم منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، کمیته مسابقات این فدراسیون جدیدترین رده‌بندی ثابت بازیکنان اسنوکر کشور را پس از برگزاری رقابت‌های مرحله بیست و یکم اعلام کرد که بر این اساس امیر سرخوش با ۳۴۵۷ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد، سیاوش مزینی با ۳۲۳۴ امتیاز دوم است و علی قره‌گوزلو با ۲۳۴۹ امتیاز به رده سوم صعود کرد.

  • داور ال کلاسیکو مشخص شد

به گزارش اسپوتنیک، بازی جنجالی بارسلونا و رئال مادرید که به دلیل ناآرامی‌های اخیر در کاتالونیا به تعویق افتاده بود، در روز ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) برگزار خواهد شد. سازمان برگزاری رقابت‌های لالیگا داور این بازی را مشخص ساخت و اعلام کرد هرناندز هرناندز این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

او همچنین داور آخرین ال کلاسیکو بوده است که بارسلونا در آن بازی ۵ بر ۱ رئال مادرید را شکست داده بود.

این پنجمین ال کلاسیکویی خواهد بود که آن را هرناندز هرناندز قضاوت خواهد کرد. در بازی‌های قبلی دو بار بارسلونا و یک بار رئال مادرید پیروز شده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

کد خبر 469210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha