رفع فیلتر تلگرام از سوی مرکز ملی فضای مجازی تکذیب شد، خبری که بعد از گفته وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه «روز پنجشنبه برای مردم سورپرایز دارد» قوت گرفته بود.

آذری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: با توجه به انتشار خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام با عنوان (خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است) به اطلاع می‌رساند، جلسه کارشناسی شورای عالی فضای مجازی کشور در خصوص رفع فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابراین تصمیم گیری در این خصوص در شورای عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتا تکذیب می‌شود.

این خبر در حالی تقویت شد که «محمدجواد آذری‌جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش شهر هوشمند گفته بود که روز پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز داریم. اما ظاهرا این سورپرایز وزیر رفع فیلتر تلگرام نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان هم در این باره نوشت: پیگیری ها از دادستانی کشور نشان داد، سورپرایز پنجشنبه وزیر ارتباطات ارتباطی با تلگرام و رفع فیلتر این پیام‌رسان ندارد. پیش از این نیز اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درمورد رفع فیلتر تلگرام بعد از بازداشت قاضی صادر کننده دستور گفته بود، دلیلی وجود ندارد به خاطر یک اقدام اشتباه تصمیم های خوب یک قاضی زیر سوال برود.

از سوی دیگر  شنیده‌ها حاکی از آن است که سورپرایز ویژه وزیر ارتباطات، رایگان شدن ترافیک داخلی اینترنت است. البته این موضوع هم هنوز به طور رسمی تایید نشده و باید منتظر باشیم وزیر خود اعلام کند.

کد خبر 469127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha