مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این‌که ۱۹۳ تن شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع‌شده است، گفت: ۹۵ تن شکر دیگر خریداری و در راه است.

شكر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه ۱۷ آذرماه در نشست دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری با بیان این‌که در روزهای اخیر و برای رفع نیاز مردم و هم استانی‌ها، ۱۹۳ تن شکر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌های مربوطه در شبکه استانی توزیع‌شده است، ابراز کرد: ۹۵ تن نیز در حال حمل به استان است که به‌زودی کار توزیع آن شروع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر شکر، ۳۱۴ تن برنج پاکستانی نیز برای رفع نیاز مردم خریداری و به‌زودی در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

  • تشکیل ۹۲ پرونده تخلف صنفی در پی گزارش‌های مردمی

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در دومین بخش سخنان خود با بیان این‌که از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین دو هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی از واحدهای خدماتی و تولیدی و ... سطح استان صورت گرفته است، تأکید کرد: این بازرسی‌ها برای جلوگیری و مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات انجام‌شده است.

اسودی افزود: طی این بازرسی‌ها ۲۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تنظیم‌شده که در حال رسیدگی و ارجاع آن‌ها به مراجع قضایی هستیم همچنین ۱۷۷ مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری سازمان صمت موسوم به ۱۲۴ در سراسر استان سمنان اعلام شده و از این بین ۹۲ مورد تخلف محرز شده است.

وی در خاتمه و با بیان این‌که هفت مرکز مجوز دار در سطح استان سمنان برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای در حال خدمت‌رسانی آماده همکاری هستند، تاکید کرد: یکی از کارهای صورت گرفته برای کاهش هزینه‌ها گازی کردن خودروهای خدمت‌رسان است.

کد خبر 468581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha