مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در استان هرمزگان به پایان رسید.

قهرمانان قايقراني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در رده سنی زیر ۲۳ سال نتایج زیر ه بدست آمد:

در کایاک تک نفره ۵۰۰ متر کیانا کمال‌زاده از هرمزگان به مقام قهرمانی رسید، ساجده تبریزی روی سکوی دوم ایستاد و سما یاسمی از کرمانشاه سوم شد. ساغر خاقانی از توابع، نازنین رفعت از گیلان و مریم مبارکی از بوشهر به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان به مقام قهرمانی رسیدند، کیانا کمال‌زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان دوم شدند و ساجده تبریزی و مونا ابراهیمی از تهران به مقام سوم رسیدند. ساقی و ساغر خاقانی از توابع، سما یاسمی و کیانا مجیدی از کرمانشاه و مریم مبارکی و بهار غلامی از بوشهر به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

در کایاک تک نفره ۲۰۰ متر الناز شفیعیان از گیلان، مینا عبدالهی از هرمزگان و ساجده تبریزی از تهران به ترتیب بر روی سکوهای اول تا سوم ایستادند. ساغر خاقانی از توابع، کیانا مجیدی از کرمانشاه و بهار غلامی از بوشهر نیز چهارم تا ششم شدند.

در کانو دونفره ۵۰۰ متر پریسا محمدزاده و زیبا سماک‌حرفه از گیلان به مقام قهرمانی رسیدند، مائده و مریم شورگشتی از تهران دوم شدند و ستایش شریفی و فائزه سلیمانی از هرمزگان روی سکوی سوم ایستادند. قایق آذربایجان شرقی با ترکیب مرجان آهن‌پنجه و کوثر زینعلی‌زاده چهارم شد.

در کانو تک نفره ۲۰۰ متر زیبا سماک‌حرفه از گیلان، مریم شورگشتی از تهران و ستایش شریفی از هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند. کوثر زینعلی‌زاده از آذربایجان شرقی چهارم شد.

با این نتایج و در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم‌های گیلان، هرمزگان و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده جوانان نیز نتایج زیر ثبت شد:

در کایاک تک نفره ۵۰۰ متر مریم منفرد از مازندران، غزل صبوری از قزوین و سوگند اختری از توابع به ترتیب اول تا سوم شدند. پریا رستمی از هرمزگان، سارا سهمانی از گیلان و پدیده پهلوان‌زاده از تهران نیز چهارم تا ششم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر پدیده پهلوان‌زاده و سارا حسینی از تهران به مقام قهرمانی رسیدند، غزل صبوری و ساجده تاتلاری از قزوین دوم شدند و فرشته نصیری و مریم منفرد از مازندران مقام سوم را کسب کردند. ترانه تورنگ و آرزو صیاد از گیلان، هانیه مهدوی و فاطمه میرهاشمی از توابع و پریا رستمی و محک سلمانی از هرمزگان چهارم تا ششم شدند.

در کایاک تک نفره ۲۰۰ متر سارا حسینی از تهران، ترانه تورنگ از گیلان و فرشته مفیدی از مازندران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. فاطمه میرهاشمی از توابع، فاطمه احمدی از هرمزگان و سحر هلالی از آذربایجان شرقی نیز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

در کانو دو نفره ۵۰۰ متر هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران قهرمان شدند، زهرا سهراب‌نژاد و گلشن راهیده از کرمانشاه نایب قهرمان شدند و هستی ناصری و فاطمه کاظمی از توابع به مقام سوم رسیدند. آتنا موسی‌پور و فاطمه عبدلی از هرمزگان و پارمیس جاودان و انوشا رئوفی از همدان نیز چهارم و پنجم شدند.

در کانو تک نفره ۲۰۰ متر گلشن راهیده از کرمانشاه، هدیه خیرآبادی از تهران و هستی ناصری از توابع مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. شرمینه طباطبایی از لرستان، آتنا شیرزاد از گیلان و آتنا موسی‌پور از هرمزگان مقام‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در پایان در رده سنی جوانان نیز تیم تهران قهرمان شد و تیم‌های توابع و هرمزگان دوم و سوم شدند.

کد خبر 468319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha