سرمربی ترک‌تبار تیم فوتبال تراکتور از این تیم جدا شد و بر اساس تصمیم مالک باشگاه، احد شیخ‌لاری مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت.

جلسه طولانی دنیزلی با بازیکنان تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیر عامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. اواخر خردادماه امسال، دنیزلی هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفته بود و توانست تا پایان هفته سیزدهم ۱۸ امتیاز کسب کند. احد شیخ‌لاری به عنوان مربی موقت جای این مربی ترک‌تبار را گرفت.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، باتوجه به فشردگی لیگ برتر فوتبال، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید هدایت فنی تراکتور به شیخ‌لاری سپرده شده که سرپرست تیم تراکتور است. دنیزلی چندی پیش هم به دلایل مسائل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود.

شیخ‌لاری دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهینامه بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپاست و در سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۶–۸۷ به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را بر عهده داشت.

کد خبر 468261

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha