شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

پیش‌بین‌مسئول اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتمال بارش‌های پراکنده برای شنبه ۱۶ آذر در مشهد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دمای مشهد به ترتیب ۵ + و ۱۲ + درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

بارش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ضیا شهابی اظهار کرد: امروز در بخش‌های شمالی و غربی استان خراسان رضوی شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و از فردا موج بارشی در استان تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا در بیشتر بخش‌های نیمه‌جنوبی و نواحی غربی استان بارندگی خواهیم داشت. امروز و فردا نیز دمای هوای استان روند افزایشی دارد و در بیشتر نقاط استان دمای هوا افزایش پیدا خواهد کرد.

پیش‌بین‌مسئول اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای امروز و فردا استان انتظار پدیده مه را در نیمه شمالی را داریم، از فردا نیز موج بارشی تقویت شده و نیمه جنوبی و نواحی غربی استان بارندگی خواهند داشت.

شهابی با بیان اینکه «امروز و فردا در استان وزش باد خاصی نخواهیم داشت»، عنوان کرد: در ۲۴ ساعته گذشته، شهرستان سرخس با ۱.۶ میلی‌متر بیش‌ترین بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: شهرستان خوشاب با منفی دو درجه کم‌ترین دما و شهرستان مه‌ولات با ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرستان استان در ۲۴ ساعته گذشته بوده است.

پیش‌بین‌مسئول اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای دیروز مشهد ۶ درجه و حداقل دمای آن، ۴ درجه سانتی‌گراد بوده است.

شهابی ادامه داد: احتمال بارش‌های پراکنده برای امروز مشهد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دمای مشهد به ترتیب ۵ + و ۱۲ + درجه  سانتی‌گراد  پیش‌بینی شده است.

کد خبر 468258

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha