معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: بر اثر سامانه بارشی که از فردا شنبه بعداز ظهر در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی شده است.

سیلاب هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش عارفی روز جمعه 15 آذر افزود: از فردا شنبه تا روز سه شنبه رگبار باران و رعد وبرق و دربرخی نقاط هرمزگان تگرگ و وزش باد نسب شدید ومواج شدن دریا پیش‌بینی می‌شود.  
وی بیان داشت: باتوجه به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در شرق هرمزگان، توصیه می‌شود از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری شود.  
این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: باتوجه به وزش باد به نسبت شدید جنوب شرقی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو و وزش باد به نسبت شدید شمال غربی در روزهای دوشنبه و سه شنبه، تمهیدات لازم در رفت وآمدهای دریایی صورت گیرد.  
عارفی ادامه داد: امروز جمعه نیز وضعیت جوی و دریایی نسبت پایداری در هرمزگان خواهیم داشت و وضعیت برای رفت وآمدهای دریایی مناسب پیش‌بینی می‌شود.  

وی گفت: اما از اواخر امشب و اوایل فردا شنبه با وزش بادهای نسبت شدید جنوب شرقی در مناطق دریایی وضعیت دریا مواج پیش‌بینی می‌شود.  
عارفی بیان داشت: توصیه می‌شود قایق‌های سبک و صیادی در این مدت از رفت و آمدهای دریایی به جد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان هرمزگان صورت پذیرد.  

کد خبر 468065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha