پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

تمدید یک هفته‌ای «صدای آهسته برف» در تئاتر مستقل، اجرای «قهر دریا» در پردیس تئاتر تهران، کوروش شاهونه «مانستر» در پردیس تئاتر شهرزاد و... از جمله خبرهای تئاتر است.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایش «صدای آهسته‌ی برف» به کارگردانی جابر رمضانی در تئاتر مستقل تهران به مدت یک هفته تمدید شده و تا ۲۲ آذر ماه میزبان علاقه‌مندان است.   به این ترتیب اجراهای این نمایش که قرار بود روز جمعه پانزدهم آذرماه به کار خود پایان دهد به مدت یک هفته و تا ۲۲ آذر ماه هر شب در نوبت ۲۲:۴۵ روی صحنه می‌رود.

«صدای آهسته برف» عنوان نمایش برگزیده سال ۹۳ به انتخاب کانون نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر را در کارنامه دارد.   این نمایش همچنین اجرا در شهرهای ونیز، ورشو و جورج‌تاون را در کارنامه ثبت کرده و سال ۲۰۱۵ جایزه‌ بزرگ فستیوال ITSELF کشور لهستان را از آن خود کرده است.

محمد صادق ملک، مریم نورمحمدی، کمال کلانتر و مسیح کاظمی در «صدای آهسته برف» ایفای نقش می‌کنند. بهناز جعفری نیز در اجراهای ابتدایی دور دوم نمایش نیز با گروه همراهی کرد.

پیام سعیدی و جابر رمضانی، نویسندگان؛ رها شیرازی، مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز؛ بامداد افشار، طراح صدا؛ پویا پورامین، ساخت موسیقی؛ شیما میرحمیدی، طراح صحنه و لباس؛ میلاد محمدی، مدیر اجرا و دستیار کارگردان؛ احسان نقابت، عکاس و مریم برادران بعنوان طراح گرافیک با این اجرا همراهی می‌کنند.

پیش فروش بلیت روزهای جدید نمایش از امروز (چهارشبه ۱۳ آذرماه) در سایت تیوال آغاز می‌شود.

  • نمایش «قهر دریا» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایش «قهر دریا» به نویسندگی «پژمان شاهوردی» و کارگردانی «رضا بهنامی» از فردا ۱۴ آذرماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «قهر دریا» به نویسندگی «پژمان شاهوردی» و کارگردانی «رضا بهنامی» از فردا ۱۴ آذرماه در تماشاخانه استادمحمد واقع در مجموعه پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: عروسی زوج جوانی در یکی از روستاهای بندرنشین بهم می خورد. علت آن بالا آمدن آب دریا و بعد نبودن ماهی جهت امرارمعاش و قهر دریا است و این از باورهای مردم قدیم است. این اتفاق منجر به کشته شدن زوج می شود تا مردم روستا از قهر دریا و نحسی که به ایشان به وجود آمده خارج شوند.

در نمایش «قهر دریا» معصومه صادقی، رفیعه صادقی، فاطمه ذاکری، احمد شنبه نیا، حبیب الله ناصری، علیشاه علی حیدری و میران سلمانی ایفای نقش می کنند. سایر عوامل این  نمایش عبارتند از: تهیه کننده: اعظم توکلی زاده، طراح نور: رضا بهنامی، آهنگساز: حسین فیروزی، طراح لباس: رفیعه صادقی و طراح گریم: معصومه صادقی.

نمایش «قهر دریا» از ۱۴ تا ۳۰ آذر هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه  استادمحمد واقع در مجموعه پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

  • کوروش شاهونه «مانستر» را به پردیس تئاتر شهرزاد می‌برد

به گزارش روابط عمومی گروه، کوروش شاهونه بازیگر آثاری همچون بی پدر، صدای خنده حضار، کرونوس و چاروسی دومین اثر خود در مقام کارگردان را روی صحنه خواهد برد.

مانستر بر پایه پژوهشی پیرامون بیماری اسکیزوفرنی براساس طرحی از کوروش شاهونه توسط وحید اسدزاده نوشته شده است، همچنین شاهونه علاوه بر کارگردانی، بازنویسی نهایی نمایشنامه را نیز انجام داده است.

مانستر به تهیه کنندگی سجاد افشاریان از هشتم دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

کد خبر 467913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha