رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: دستورالعملی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ های تاکسی با توجه به افزایش قیمت سوخت در ارومیه وجود ندارد.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی مژدهی فرد رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه آذربایجان‌غربی در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: دستورالعملی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ های تاکسی با توجه به افزایش قیمت سوخت در ارومیه وجود ندارد و هرگونه افزایش قیمت کرایه تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: قیمت کرایه ها در خرداد امسال افزایش یافته و هم اکنون هیچ گونه طرحی برای افزایش قیمت کرایه تاکسی وجود ندارد و افزایش خودسرانه قیمت غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده  تخلف برخورد جدی با متخلفان انجام خواهد گرفت.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: سهمیه‌های بنزین با توجه به تناسب عملکرد تاکسی ‌های ویژه و سرویس‎‌های مدارسی که در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند، به احتمال زیاد از ۶۰ لیتر به ۱۲۰ لیتر افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با نرخ کرایه اسنپ و تپسی اذعان کرد: دستور العملی از وزارت کشور مبنی بر اضافه شدن نرخ کرایه اسنپ و تپسی به زیر مجموعه شهرداری صادر شده و اقدامات لازم در حال بررسی است.

مژدهی فر خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه باید با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و بازرسین به شکایت مردمی رسیدگی و با متخلفین برخورد جدی خواهند کرد.

کد خبر 467850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha