مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بازگشایی قسمتی از پروژه گیشا تا پایان آذر ماه در صورت انجام هماهنگی‌های لازم خبر داد.

پروژه گيشا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، صفا صبوری دیلمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه توانستیم قسمت‌هایی از پروژه گیشا را زودتر از موعد مقرر آماده کنیم، این امکان وجود دارد که به طور موقت در ساعات اوج ترافیک قسمتی از مسیر غرب به شرق بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور تهران در این زمینه انجام شده است، اضافه کرد: جهت کاهش ترافیک و احترام به شهروندانی که قوت زیادی را در ساعات اوج ترافیک برای گذر از غرب به شرق از دست می‌دهند؛ طبق هماهنگی‌ها در چند ساعت از روز این قسمت بازگشایی می‌شود.

معاون شهردار تهران عنوان کرد: باتوجه به اینکه در نزدیکی پروژه گیشا کارگاه‌های ساختمانی قرار دارد، اگر بتوانیم ساعت کار کارگران را به درستی تنظیم کنیم، مقدمات دیگر برای اجرای این طرح آماده است.

وی در پایان گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پیش از پایان آذر ماه در صورت انجام هماهنگی لازم با راهور و به منظور آسایش و رفاه شهروندان دولاین مسیر تردد در پروژه گیشا در مسیر غرب به شرق بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 467843
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha