همشهری آنلاین: شهردار تهران با ابراز امیدواری نسبت به افتتاح پروژه پل گیشا در زمان وعده داده شده یا زودتر، گفت: پروژه استاد معین هم ۲۲ بهمن‌ماه ۹۸ افتتاح می‌شود.

حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر گیشا در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به بازبینی فنی در پروژه و کمتر شدن هزینه‌ها امیدواریم این پروژه زودتر افتتاح شود. در این پروژه ۱۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام می‌شود که تا کنون ۵۰ درصد عملیات سنگین انجام شده است. امیدواریم در زمانی که وعده داده بودیم و شاید زودتر این پروژه را افتتاح کنیم.

وی افزود: پروژه دیگری که امروز از آن بازدید خواهیم کرد پروژه استاد معین است که عملیات سنگین اجرایی آن انجام شده است. پروژه استاد معین دشواری‌های زیادی داشت چراکه تونل چند متر بالاتر از تونل مترو و چند متر پایین‌تر از خیابان آزادی اجرا می‌شد. خوشبختانه عملیات با موفقیت انجام شد و طبق وعده‌ای که داده بودیم در ۲۲ بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران درباره ترافیک خیابان مقدس اردبیلی و پل ولنجک نیز اظهار داشت: از زمانی که پل ولنجک افتتاح شد با توجه به حجم بالای خودروهایی که از روی این پل حرکت می‌کنند، در خیابان مقدس اردبیلی ترافیک ایجاد شده است که همکاران ما تلاش می‌کنند این مشکل را حل کنند.

حناچی درباره مشکل پله برقی برخی پل‌های عابر پیاده نیز عنوان کرد: تحریم‌ها باعث شده است که در تامین و نگهداری پله‌های برقی با دشواری‌هایی روبرو باشیم. البته تلاش می‌کنیم این موضوع را حل کنیم. در ایستگاه مترو امام حسین (ع) نیز از پله برقی‌های ساخت داخل استفاده کردیم.

شهردار تهران درباره حواشی انتخاب رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، گفت: امیدورام به زودی به صورت رسمی حکم اعلام شود. برای اینکه بدانید چه کسی به این سمت انتخاب شده است تا آن روز منتظر باشید.

کد خبر 458977
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    0 0
    پله برقی که تکنولوژی بالایی ندارد، یک شرکت دانش بنیان برای اینکار پیدا کنید. از عهده چند مهندس جوان براحتی بر می آید.