سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «محله من» با موضوع معرفی فضاهای بی دفاع شهری در ناحیه ۲ منطقه ۱۰ تا پایان دی ماه تمدید شد.

تمدید مهلت مسابقه محله من

همشهری آنلاین - بهاره خسروی - خبرنگار : مسابقه عکاسی محله من با هدف کاهش آسیب­ های اجتماعی و مناسب­ سازی فضاهای بی­ دفاع شهری با استفاده از ایده و نظرات شهروندان از سوی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ قطعه دهم پایتخت برگزار می شود. کارشناس اجتماعی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ با اعلام این خبر گفت: «اهالی ساکن در محدوده ناحیه ۲ م ی­توانند هر معضل یا مشکلی در بخش ­های فرهنگی، اجتماعی محله اشان را که برای آنها حس ناخوش آیند یا خطر آفرین ایجاد می ­کند و همچنین موجب عدم تعلق‌خاطر به محله زندگی­اشان‌ می‌شود را در قاب دوربین ثبت و به دفتر دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.»

به گفته «مریم رفیعی ­اشراف» اهالی ساکن در مجاورت فضاهای بی دفاع شهری کمک زیادی به کارشناسان شهری و اجتماعی برای تبدیل کردن این فضاها به فرصتی مناسب و قابل استفاده می کند. او در ادامه با اشاره به جوایز نقدی مسابقه محله من، گفت: «پس از برپایی نمایشگاه عکس از آثار ارسال شده، به نفر اول مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، نفردوم مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و نفرسوم مبلغ ۵۰ هزار تومان کارت هدیه تعلق می‌گیرد. »

کارشناس اجتماعی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ ازعلاقه­مندان به شرکت در این مسابقه دعوت کرد آثارشان را به دفتر دبیرخانه مسابقه محله من واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان جیحون و کارون، پلاک ۱۰۹۰، طبقه اول، واحد یک ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات چگونگی ارسال عکس‌ها می‌توانند با شماره ۶۵۸۲۱۰۵۳ تماس بگیرند.

کد خبر 467563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha