بهاره خسروی- خبرنگار: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناخوشایند و شناسایی مکان‌های ناامن در محله هاشمی، مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع «محله از نگاه من» از سوی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ در منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

مسابقه

 این مسابقه باهدف معرفی مکان‌های بی‌دفاع شهری که زمینه‌ساز آسیب اجتماعی‌اند برگزار می‌شود. مدیر دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ با اعلام این خبر درباره شرایط شرکت در «مسابقه محله من» می‌گوید: «شرکت در این مسابقه برای اهالی محله هاشمی آزاد است، هم‌محله‌ای‌ها می‌توانند هر معضل یا مشکلی که در حوزه‌های شهری، فرهنگی و اجتماعی باعث ایجاد حس ناخوشایند و عدم تعلق‌خاطر به محله زندگی‌شان می‌شود یا در آن آثار جرم و بزهکاری مشاهده می‌کنند، در قاب دوربین ثبت و به دفتر دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.»

به گفته «احمد صالحی» این آثار پس از جمع‌آوری و بازبینی کارشناسان و برنامه‌ریزان شهری و فرهنگی، نمایشگاهی ویژه مدیران ارشد شهری و نهادهای اجرایی برگزار می‌شود. این مدیر در ادامه، استفاده از نظرات و دیدگاه‌های اهالی برای کاهش آسیب‌های موجود را از دیگر اهداف این مسابقه مردمی دانست و افزود: «در پایان این نمایشگاه پس از جمع‌آوری اطلاعات از وضع موجود محله هاشمی، از دیدگاه و پیشنهادهای مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های پر خطر برنامه‌ریزی می‌شود.»

صالحی در پایان از علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد که آثارشان را به دفتر دبیرخانه مسابقه محله من واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان جیحون و کارون، پلاک ۱۰۹۰، طبقه اول، واحد یک ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات نحوه ارسال عکس‌ها می‌توانند با شماره ۶۵۸۲۱۰۵۳ تماس بگیرند. لازم به ذکر است این مسابقه به نفر اول مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، نفردوم مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و نفرسوم مبلغ ۵۰ هزار تومان کارت هدیه تعلق می‌گیرد.

کد خبر 457777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha