سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره کل امور بانوان شهرداری تهران اقدام به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ عکس با عنوان «زنان و زندگی شهری» می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، این اقدام با هدف ثبت جلوه‌ها و حضور زنان در زندگی شهری، به عنوان بخشی از جمعیت پویا و بالنده کشور که نقش مهمی در رشد و بالندگی ایفا می‌کنند، در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

شرکت در این جشنواره برای تمامی علاقمندان (مرد و زن) آزاد است. هر عکاس می‌تواند 10 عکس در ابعاد 30 در 40 به صورت رنگی یا سیاه و سفید و چاپ شده روی کاغذ عکاسی (آنالوگ یا دیجیتال) با 300 dpi و فرمت tiff  به صورت لوح فشرده (حاوی مشخصات فرستنده) و فرم تکمیل شده تقاضای شرکت در مسابقه را به دفاتر امور بانوان شهرداری‌های مناطق 22 گانه و یا دبیرخانه مرکزی ارسال کند.

آثار می‌بایست فاقد هر گونه پاسپارتو بوده و بر روی سطح دیگری چسبانده نشده باشند، آثار ارسالی بازگردانده نمی‌شوند.
برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده برای چاپ در کتاب، بروشور و یا انتشارات مربوط به جشنواره با ذکر نام عکاس را دارد.

استفاده از عکس ها در موارد دیگر با توافق عکاس و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران خواهد بود.
ارسال آثار به دبیرخانه به منزله قبول تمامی مقررات مسابقه است و تعویض آثار رسیده مخدوش به دلیل نادرستی، به عهده شرکت کننده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان وقت اداری روز 30 آبان ماه.
زمان افتتاح نمایشگاه 23 آذرماه در خانه هنرمندان ایران.
مکان برگزاری مراسم معرفی آثار برتر و اعطای جوایز به برگزیدگان (در روز عید سعید فطر) نگارخانه خانه هنرمندان

عکس‌های برگزیده علاوه بر در معرض دید عموم قرار گرفتن طی یک یا چند نمایشگاه به صورت مجموعه‌ای چاپ و منتشر خواهند شد و به هر عکس که به نمایشگاه راه یابد مبلغ 500 هزار ریال تعلق خواهد گرفت ضمن این که  به هر عکسی که برای چاپ در کتاب مجموعه آثار انتخاب شود نیز همین مبلغ تخصیص خواهد یافت.

ناصر تقوایی، ابراهیم حقیقی، مریم زندی، حسن سربخشیان و اسعد نقشبندی داوران این جشنواره هستند.

به نفرات اول تا سوم این جشنواره لوح تقدیر، تندیس جشنواره و به ترتیب 20، 15 و ده میلیون ریال و به نفرات چهارم تا دهم لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

شهروندان ساکن منطقه 9 تهران به منظور تحویل عکس‌های خود می‌توانند به اداره امور بانوان این منطقه که در خیابان آزادی، ابتدای خیابان استاد معین، ساختمان شهرداری منطقه، طبقه4، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مراجعه کنند.
 
دبیرخانه مرکزی: ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، خیابان انصاری، پلاک 59، ساختمان روابط عمومی و بین الملل، طبقه اول، اداره کل امور بانوان.

کد خبر 67459

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز