سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده صاحب نام تار و سه تار از تازه‌ترین کارهای خود خبر داد که در میان آنها همنوازی با پژمان حدادی قرار دارد.

حسین علیزاده در گفت وگویی با همشهری آنلاین گفت که به زودی بداهه نوازی مشترکش با پژمان حدادی در قالب یک سی دی انتشار عمومی می‌یابد.

علیزاده که به تازگی یکی از قطعات تکنوازی‌اش با ساز شور انگیز در مجموعه ابرهای انتشارات هرمس عرضه شده است گفت بداهه نوازی‌اش با حدادی در قالب همنوازی تمبک و سه تار است و در واقع کاری است که پیش از این در کنسرتی در آمریکا اجرا شده بود.

وی گفت این اثر در نغمه‌های دشتی و اصفهان اجرا شده اما به تناسب ساختار بداهه نوازی به دستگاه‌های دیگری هم مدگردی شدن است: "فکر کنم یکی از آنها دشتی و اصفهان و‌لی می‌دانید من وقتی شروع می‌کنم مدگردی زیادی می‌کنم و خیلی ردیف‌نوازی نمی‌کنم که بگویم در این دستگاه ثابت می‌مانم."

 
وی همچنین از انتشار تکنوازی با ساز شور انگیز خبر داد و گفت که این آلبوم هم به زودی منتشر خواهد شد، ضمن آنکه کنسرت‌های گروه هم آوایان هم که در  ایلام اجرا شده بود قرار است در هیات یک آلبوم انتشار عمومی یابد.

عمده این آثار را انتشارات موسیقی هرمس به بازار موسیقی عرضه خواهد کرد.
علیزاده همچنین از اجرای کنسرت‌هایش در ماه‌های اکتبر و نوامبر در  اروپا خبر داد و گفت که موسیقی فیلمهای وی هم در قالب آلبوم مستقلی انتشار خواهد یافت.

گزارش همشهری‌آنلاین حاکیست که علیزاده در گفت‌وگویی بلند برخی دیدگاه‌های خود درباره موسیقی، زندگی کاری و شخصی ، رابطه‌اش با ساز را مطرح کرده است که در ایام نوروز در همشهری آنلاین ارائه خواهد شد

کد خبر 46739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز