مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵۰ کلاس درس در استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که تا پایان سال تحصیلی نیز این کلاس‌ها به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

بخاری نفتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی گفت: با توجه به برودت هوا در فصل سرما از ابتدای سال استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.  

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده از مجموع ۱۰ هزار کلاس درس استان تاکنون ۷ هزار کلاس مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد (پکیج و رادیاتور) شده‌اند و گرمایش سایر کلاس‌ها از طریق بخاری گازی تامین می‌شود.  

وی افزود: با توجه به عدم وجود شبکه گازرسانی در برخی مناطق استان، ۴۵۰ کلاس درس چهارمحال و بختیاری از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، تا پایان سال تحصیلی نیز این کلاس‌ها به سیستم گرمایشی استاندارد (رادیاتور روغنی) مجهز می‌شوند.  

قائدامینی تأکید کرد: مسئله سلامتی دانش آموزان و ایمنی کلاس‌های درس، از مهمترین اولویت‌های کاری اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.  

کد خبر 466841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha