رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ جام الروسا روزهای ۸ و ۹ آذر ماه در شهر مسکو برگزار شد که احمد بذری به مدال نقره وزن ۸۶ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رسیدند.

بذري- محمديان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات در اوزان المپیکی کشتی آزاد و فرنگی، ابتدا به صورت دوره‌ای برگزار شد و نفرات برتر به دیدار فینال راه یافتند و نفرات بازنده نیز دیدار رده‌بندی را برگزار کردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شریف شریف‌اف، قهرمان جهان و المپیک از کشور آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت و توانست در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آنزور اوریشف از روسیه گذشته و صاحب مدال برنز شود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز احمد بذری در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ از سد پیتر یانولوف، دارنده مدال نقره اروپا از مولداوی گذشت و در دور دوم مقابل رشید قربان‌اف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

نفرات راه یافته به فینال در قالب تیم روسیه و تیم منتخب جهان به میدان رفتند که احمد بذری، نماینده کشورمان مقابل ماگومد رمضان‌اف از روسیه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 466768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha