دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر یکی از بهترین بازی‌های این فصل لیگ بود و سپاهان باخوش شانسی از شکست مقابل نسخه ایتالیایی استقلال گریخت.

مهدی قائدی

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار ابتدا استقلال یک فرصت مناسب را در دقیقه ۹ روی ضربه کاشته وریا غفوری به تیر دروازه سپاهان کوبید تا بهترین بخت این تیم در نیمه نخست از دست برود. در دقیقه ۱۴ ارسال سرضرب محمدرضا حسینی با تکل به موقع گئورگی ولسیانی درون دروازه استقلال جای گرفت.

در نیمه دوم استقلال تیم برتر میدان بود و موفق شد دو بار دروازه سپاهان را باز کند. اشتباه فاحش داور در نادیده گرفتن خطای هند کی روش استنلی درون محوطه جریمه سپاهان در دقیقه ۵۱ بازی را به جنجال کشید و برای دقایقی بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم به زاهدی‌فر اعتراض کردند.

در دقیقه ۵۷ ارسال خوب وریا غفوری از جناح راست با شلیک زیبای مهدی قائدی از درون محوطه جریمه به تور دروازه سپاهان چسبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

استقلال در ادامه همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۷۹ به گل دوم رسید، ضربه کرنر قائدی این بار با ضربه سر زیبای شیخ دیاباته برای دومین بار سپاهان را در شوک فروبرد.

استقلال بعد از این گل بتدریج در فکر حفظ نتیجه بود و با تعویض های خود چهره تدافعی به خود گرفت. ضربه سر قربانی مهاجم سپاهان در دقیقه ۸۹ با واکنش عالی حسینی مهار شد.

در حالیکه داور ۶ دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار اعلام کرده بود در دقیقه ۹۵ روی ارسال توپ بلند کیانی و ضربه سر استنلی امید نورافکن به توپ رسید تعلل وریا غفوری و عارف غلامی روی این صحنه به هافبک سپاهان اجازه داد تا با شلیک پای راست گل مساوی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

با این تساوی سپاهان با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو به صدر جدول  لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد. استقلال نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.  

در بازی دیگر امروز شهر خودرو در خانه با نتیجه یک برصفر مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد. عیسی آل کثیر تنها گل این دیدار را در دقیقه ۲۷ درون دروازه حریف جای داد.

کد خبر 466715

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha