شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

رییس مرکز تولید و فنی سیما در دیدار با تعدادی از استادان دوبله از پیشکسوتان این هنر صنعت قدردانی کرد.

دورهمي دوبلورها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، منوچهر اسماعیلی، ناصر ممدوح، چنگیز جلیلوند، جلال مقامی، اکبر منانی، نصرالله مدقالچی، محمود قنبری، منوچهر والی زاده، حمید منوچهری فر، غلامعلی افشاریه، پرویز ربیعی، مینو غزنوی، خسرو شمشیرگران، محمدعلی دیباج، عباس نباتی، مهوش افشاری، داود نماینده و شهروز ملک آرایی از جمله صداپیشگان پیشکسوتی بودند که در این نشست حضور داشتند.

مهرداد عظیمی ـ رییس مرکز تولید و فنی سیما ـ با اشاره به جایگاه دوبلاژ در عرصه تولیدات تلویزیون گفت: دوبلاژ سیما با دوبله آثار برجسته تلویزیونی و سینمای ایران و جهان محبوبیت خوبی را در بین مردم به دست آورده است و این موفقیت حاصل تلاش شما هنرمندان است که امروز دوبلاژ سیما توانسته با سابقه‌ای بیش از نیم‌قرن فعالیت همچنان مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از حضور مستمر و موثر بزرگان عرصه صداپیشگی، خواستار حمایت از جوانان و علاقمندان به این عرصه و انتقال تجربه گرانقدر پیشکسوتان شد.

عظیمی تصریح کرد: بدون شک برای پویایی و شادابی دوبلاژ در کنار بزرگان نیاز به حضور صداهای جدید هستیم که این امر بدون آموزش و انتقال تجربه اتفاق نخواهد افتاد.

رییس مرکز تولید و فنی معاونت سیما حمایت همه‌جانبه مسوولان از بزرگان دوبله را لازم دانست و گفت: توجه به پیشکسوتان و قدردانی از آنان باعث ایجاد انگیزه در نسل‌های بعدی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار برخی از بزرگان دوبله دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و دغدغه های خود را در خصوص دوبلاژ سیما بیان کردند.

در این نشست که امیرحائری قائم مقام مرکز تولید و فنی سیما و طرازنده مدیرکل تولید سیما نیز حضور داشتند، مجتبی نقی‌ئی مدیر دوبلاژ سیما گزارشی درباره اقدامات دوبلاژ ارائه کرد.

کد خبر 466654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha