فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۷ نفر دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

تصاویر رسمی وزارت نفت وضعیت پمپ بنزین‌های اطرف تهران پس از اعتراضات بنزینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی وپلیسی ۷ نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه های خود شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و المان‌های شهری، مسدود کردن تعدادی از  خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه دستگیر شدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

کد خبر 466463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha