همشهری آنلاین: در پی برخورد یک دستگاه تانکر سوخت با اتوبوس حامل راهیان نور 22 تن در آتش سوختند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: بر اثر برخورد یک اتوبوس حامل راهیان نور با تانکر حامل سوخت در محور اندیمشک- خرم آباد 22 تن در آتش سوختند.

سرهنگ علیشاهی در تشریح این حادثه گفت: ساعت 22 و 35 دقیقه شنبه 25 اسفند در کیلومتر 35 محور اندیمشک - خرم آباد یک دستگاه اتوبوس بنز مسافربری به شماره 451ع 37 ایران 12 که حامل کاروان راهیان نور از دانشگاه خیام مشهد مقدس بود در حین بازگشت از خوزستان به سمت لرستان با یک تریلی تانکر سوخت حامل بنزن برخورد کرده که در پی این حادثه 22 تن در آتش سوخته و جان باختند و 7 تن دیگر مجروح شدند.

وی علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه تریلی ناشی از خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ این وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: در پی این حادثه تانکر واژگون شده و سوخت آن بر روی اتوبوس و تانکر غوطه ور می‌شود.

حدود 5 دقیقه بعد از این حادثه تیم گشتی پاسگاه پلیس راه در محل حاضر و 7 تن را از اتوبوس خارج می‌کنند که از این افراد 5 تن سرپایی مداوا شده و دو تن نیز به علت سوختگی شدید به بیمارستان اهواز منتقل می‌شوند.

سرهنگ علیشاهی با اشاره به اینکه در پی این حادثه اتوبوس و تانکر سریعا آتش می‌گیرند افزود: حدود نیم ساعت بعد از این حادثه خودرو آتش نشانی به محل می‌رسد که متاسفانه به دلیل گستردگی آتش سوزی موفق به نجات مسافران نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر دو خودرو 100 درصد در پی این حادثه می‌سوزند افزود: شماره تریلی به دلیل سوختگی شدید هنوز قابل شناسایی نیست.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور در خصوص مصدومان این حادثه گفت: گزارشات اولیه حاکیست مصدومان حدود 40 درصد سوختگی دارند.

وی تصریح کرد: اتوبوس دارای GPS بوده و هم اکنون کارشناسان در حال بررسی GPS این وسیله نقلیه هستند.

کد خبر 46633

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز