اگر از ترافیک‌های سرسام‌آور در سطح شهر خسته شده‌اید یا از  ایستادن در صف‌های طولانی خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید فراری هستید، بهترین روش خرید به صورت اینترنتی از سوپرمارکت‌های اینترنتی است.

سوپر ماركت 833

سوپرمارکت آنلاین اُکالا ( فروشگاه اینترنتی افق کوروش )، یک تجربه خرید آنلاینِ به‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی، آرایشی، زیبایی، انواع ابزار و ملزومات، بهداشت مادر و کودک، میوه و سبزیجات تازه را با تخفیف مناسب در سریع ترین زمان ممکن از طریق سوپرمارکت آنلاین اُکالا تهیه کنید.

 اُکالا، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترینی عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز خود به وجود آورده است. با سوپرمارکت آنلاین اُکالا می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش در بازه های تحویل 2 ساعته درب منزلتان تحویل بگیرید.

این سوپرمارکت آنلاین با بیش از ۶۰۰۰ قلم کالای اساسی از 700 برند مختلف، طیف گسترده‌ای از انتخاب را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. این فروشگاه علاوه بر امکان مقایسه کالاهای برندهای مختلف، این امکان را به مشتریان خود خواهد داد که در منزل یا محل کار خود با ورود به سایت http://www.okala.comیا نصب اپلیکیشن در موبایل شخصی از تجربه خرید مطمئن و آسان به همراه کدهای تخفیف شگفت‌انگیز و کمپین‌های ویژه برخوردار شوند.

ویترین سوپرمارکت آنلاین اُکالا شامل کالاهای اساسی موردنیاز شما در انواع برندها و مارک‌های ایرانی و خارجی باکیفیت و تخفیف شگفت انگیز است. سوپرمارکت آنلاین اُکالا برای شهروندان عزیز تهران، مشهد و کرج تسهیلات ویژه‌ای را در نظر دارد. در راستای این تسهیلات ارسال محصولات در کمتر از ۲ ساعت با پشتیبانی ۲۴ ساعته خواهد بود. مشتریان در صورت ناراضی بودن از جنس می‌توانند تا ۷۲ ساعت خرید خود را مرجوع کنند.

 در وب‌سایت امکان بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت محصولات با توجه به نظر و تجربه خرید مشتریان وجود دارد و آن‌ها می‌توانند با صرف زمان کافی و بدون استرس خرید ملزومات و مایحتاج خود را با توجه به سلیقه خود انجام دهند. از آن‌جا که ارسال محصولات در اکالا رایگان انجام می‌شود و یکی از اهداف اصلی اکالا جلب رضایتمندی مشتریان خود است، حتی با وجود گران شدن بنزین و افزایش هزینه‌های حمل و نقل کالاها، ارسال محصولات در اکالا همچنان رایگان خواهد ماند.

علاوه بر موارد ذکر شده به منظور خدمت رسانی همه جانبه در مجله اینترنتی اکالا اطلاعات کامل و جامعی در زمینه‌های آشپزی، زیبایی، سلامت، دانستنی‌های روز و جدیدترین و به روزترین اخبار اقتصادی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. تنوع این موضوعات به علت پاسخ دهی به تمامی نیازهای مخاطبان طراحی شده است. به طور مثال در بخش آشپزی با ارائه انواع آموزش‌های غذاهای سنتی و مدرن، غذاهای فست فود خانگی و غذاهای رژیمی همراه با انواع پیش غذاها و غذاهای اصلی سعی کرده است تا گام موثری در رشد و ترقی مخاطبان خود بردارد.

در بخش اخبار روز و نبض بازار این مجله اینترنتی تلاش کرده است تا فقط اخبار مهم و قابل توجه را بازنشر کند و از این طریق بدون تلف کردن وقت مخاطبان با اخبار بیهوده و نادرست فقط آن‌ها را از اخبار مهم آگاه کند. در بخش سلامت و زیبایی نیز این مجله تلاش کرده است تا با ارائه انواع مختلفی از آموزش آرایش‌های مختلف در منزل و معرفی و مقایسه برندهای مختلف لوازم آرایش از نظر تنوع رنگ، کیفیت، قیمت و ماندگاری، خانم‌ها را از مراجعه زیاد به آرایشگاه ها و هزینه‌های بالای آن بی‌نیاز کند. مخاطبان می‌توانند با درج نظر خود برای هرکدام از محصولات در فروشگاه و یا هر کدام از مقالات در مجله اینترنتی اکالا، ما را در بهبود هرچه بیشتر کیفیت خدمت رسانی یاری دهند.

کد خبر 466158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha