این روزها سوپرمارکت های اینترنتی خرید روزانه را برای ما ساده‌تر کرده‌اند؛ خصوصا اینکه با شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی محصولات روزانه باعث می‌شود تا کمتر در معرض این ویروس قرار گرفته و از مبتلا شدن به آن جلوگیری کنیم.

تخفیفه

یکی از دلایلی که باعث شده این فروشگاه‌های آنلاین رشد سریعی داشته باشند، به‌واسطه‌ی ارائه کد تخفیف جدید و روزانه است.

شما به راحتی می‌توانید به کمک سایت تخفیفه که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، به بیش از ده‌ها سوپرمارکت آنلاین ایرانی که در شهرهای مختلف ایران همچون تهران، البرز، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز و… فعالیت دارند دسترسی داشته و در صفحه اختصاصی هر یک از این فروشگاه‌ها کد تخفیف مربوط به هر فروشگاه را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی را از تخفیفه بگیرید

سایت تخفیفه به آدرس اینترنتی www.takhfife.com پلتفرمی آنلاین برای اشتراک گذاری و دریافت کد تخفیف جدید بیش از ۷۰۰ فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن موبایل است که به کمک آن می‌توانید جدیدترین کوپن تخفیف هر کدام از فروشگاه‌های اینترنتی را برای تجربه خریدی ارزان دریافت کنید.

در این سایت هر فروشگاه بسته به زمینه‌ای که فعالیت دارد دسته‌بندی شده و می‌توانید خیلی ساده بر اساس همین دسته‌بندی به کدهای تخفیف دسترسی پیدا کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی یکی از این گروه‌ها است که بیش از ۱۰ سایت مختلفی که در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی روزانه فعالیت دارند را می‌توانید در این سایت پیدا کرده و از کد تخفیف آنها برای خرید ارزان قیمت استفاده کنید.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند تا از این فروشگاه‌ها بپردازیم که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع محصولات خوردنی و آشامیدنی، محصولات گوشت و پروتئین، لبنیات، انواع سبزی و میوه‌جات، حبوبات تازه و محصولات شوینده را که روزانه به آنها نیاز دارید را با تخفیف خریداری کنید.

کد تخفیف اکالا و افق کوروش

سوپرمارکت اینترنتی اکالا یکی از بزرگترین و جدیدترین‌های لیست ماست که می‌توانید محصولات چندین فروشگاه بزرگ مثل افق کوروش، هایپر فامیلی و اکالا را از آن خرید کنید.

تقریبا هر روز می‌توانید انواع کد تخفیف اکالا و افق کوروش را برای خرید محصولات دریافت کنید که تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان هم قابل دریافت هستند. این سوپرمارکت اینترنتی به لطف تعداد فروشگاه‌هایی زیادی که در خود دارد سبب شده تا سفارشات از نزدیک‌ترین شعبه به موقعیت مکانی شما و در زمانی کوتاه ارسال شوند که گاها رسیدن سفارشات به کمتر از ۲ ساعت نیز می‌رسد.

کوپن تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا

دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی است که در ایران فعالیت دارد و تقریبا بیش از دو سال است که امکان خرید محصولات روزانه و سوپرمارکتی را نیز در بخشی با عنوان«سوپرمارکت اینترنتی دیجی کالا» فراهم کرده است. محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می‌شوند دارای یک کامیون سبز رنگ هستند که نشان از ارسال سریع در همان روز یا نهایتا روز بعدی دارد.

می‌توانید انواع محصولات روزمره همچون محصولات پروتئینی، لبنی، خشکبار، لوازم مصرفی برای تهیه و طبخ غذا را از این سوپر مارکت آنلاین خریداری کنید.

ویژگی مثبتی که باعث شده خرید از این سوپرمارکت آنلاین را به شما پیشنهاد کنیم هم ارائه کدهای تخفیف دیجی کالاست و هم اینکه سفارشات را می‌توانید در زمانی کوتاه دریافت کنید. به‌ویژه اینکه برای محصولات پروتئینی و لبنی از ماشین دارای یخچال استفاده می‌شود که نگرانی بابت محصول خریداری شده وجود نداشته باشد.

کدهای تخفیف سوپرمارکت اسنپ مارکت

اسنپ را همه ما به لطف ناوگان حمل و نقل وسیعی که در ایران دارد و به عنوان یک تاکسی اینترنتی و حمل بار فعالیت می‌کند می‌شناسیم. اما استفاده از همین ناوگان سبب شده که شاهد خدمات مرتبطی باشیم که از همین ناوگان نیز برای خرید و ارسال مرسولات هم استفاده می‌شود.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت هم حاصل همین همکاری اسنپ و فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار است که در تمامی شهرهای بزرگ ایران دارای شعبه فعال بوده و می‌توانید سفارشات خود را برای خرید انواع محصولات روزانه و سوپرمارکتی با قیمت مناسبی خریداری کنید. البته که اسنپ صرفا محدود به این نبوده و در زمینه سفارش غذا هم اسنپ فود را راه‌اندازی کرده است.

با مراجعه به سایت تخفیفه و جستجوی کد تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید وارد صفحه این برند شده و کدهای تخفیف جدید این سوپرمارکت آنلاین را که به صورت روزانه ارائه می‌شوند را دریافت کنید.

چطور از جدیدترین کدهای تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی مطلع شویم؟

سوپرمارکت‌های اینترنتی که در ایران فعالیت دارند محدود به همین تعداد نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تخفیفه و سپس کلیک روی دسته‌بندی فروشگاه اینترنتی، به بیش از ده‌ها سوپرمارکت اینترنتی دیگری که شامل سوپرمارکت آنلاین رادیکالا، وین مارکت، پینکت، بیار، تزول مارکت و… هستند دسترسی داشته باشید.

کافی است مشابه تصویر بالا روی دسته‌بندی«فروشگاه اینترنتی» کلیک کنید یا اینکه با کلیک روی کادر جستجو عبارت«سوپرمارکت» را در سایت جستجو کنید تا بیش از ده‌ها تخفیف از فروشگاه مختلف را رایگان دریافت کنید.

برای اطلاع از کد تخفیف جدید سوپرمارکت های اینترنتی از سایت تخفیفه چند روش وجود دارد که عبارتند از:

· افزودن برند به لیست علاقه‌مندی: در این روش کافی است در سایت تخفیفه ثبت نام کنید. سپس وارد صفحه اختصاصی هر کدام از سوپرمارکت‌های معرفی شده که بیشترین خرید خود را از آنها انجام می‌دهید شده و روی آیکون«افزودن به علاقه‌مندی» کلیک کنید. در این صورت هر زمان که وارد پروفایل خود شوید، کد تخفیف برندهایی که در این لیست قرار دارند نمایش داده خواهند شد.

· عضویت در خبرنامه: روش دیگر عضویت در خبرنامه سایت است که در صفحات مختلف فرم عضویت در خبرنامه قرار داده شده. با وارد کردن آدرس ایمیل در هر صفحه، شما به لیست خبرنامه همان فروشگاه برای دریافت کدهای تخفیف اضافه خواهید شد که در این صورت هر زمان کد تخفیف جدید منتشر شود از طریق ایمیل اطلاع رسانی می‌شود.

· دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی: سایت تخفیفه در شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر توییتر، اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارد که اگر در این رسانه‌ها فعالیت دارید می‌توانید با دنبال کردن صفحه این سایت، کوپن تخفیف جدید منتشر شده از هر سوپرمارکت آنلاین را دریافت کنید.

برای مشاهده کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف دیگر در زمینه‌های سفارش غذا و… هم می‌توانید به آدرس www.takhfife.com مراجعه کنید تا با رفتن به صفحه اختصاصی هر برند در کنار محصولات روزانه‌ای که خرید می‌کنید، سفارش آنلاین غذا هم داشته باشید.

کد خبر 583937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha