مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ویژه‌نامه نوروزی همشهری که با محوریت معرفی چهره سال به انتخاب بیش از ۱۰۰۰ کارشناس و صاحب‌نظر زبده ایرانی تهیه شده، ضمیمه رایگان همشهری یکشنبه ٢۶ اسفند است.

در این ویژه‌نامه نوروزی چهره‌های سال ایران در حوزه‌های فرهنگ، سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقی، سیاست، بین‌الملل، اقتصاد، دانش، شعر، داستان، شهر، ورزش و رسانه معرفی شده‌اند.

پرونده تغییرات در بانک مرکزی، در گفتگو با طهماسب مظاهری، ابراهیم شیبانی و محمدحسین عادلی، تحولات در شهرداری تهران در گفتگو با محمدباقر قالیباف، موضوع هسته‌ای در گفتگو با علی لاریجانی، محمود واعظی و کاظم جلالی، سریال میوه ممنوعه در میزگرد مینو فرشچی و علی نصیریان، تغییرات در رسانه‌های خبری در گفتگو با مدیران فعلی و سابق خبرگزاری‌های فارس و ایسنا و فیلم خون‌بازی در میزگرد فرهاد توحیدی و رخشان بنی‌اعتماد از جمله مطالب این ویژه‌نامه است.

در این ویژه نامه پرونده هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با مهدی کروبی، علی‌رضا زاکانی، محمدنبی حبیبی، محمدرضا خاتمی و حسین مرعشی بررسی شده است.

همچنین بهاریه‌هایی از آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی و غلامعلی حدادعادل، به همراه یادداشت‌هایی از همایون اسعدیان، علی‌رضا افخمی، جمشید پژویان، هانیه توسلی، علی‌رضا داوودنژاد، محمد رحمانیان، علی‌رضا رئیسیان، ابوالفضل جلیلی، فریدون جیرانی، فردین خلعتبری، موسی غنی‌نژاد، ابوالفضل فاتح، حسین شریعتمداری، میرجلال‌الدین کزازی، فرشته طائرپور، داریوش مودبیان و محمدعلی نجفی در ویژه نامه نوروزی همشهری منتشر شده است.

گفتگو با محمد خوش‌چهره، محمدرضا خاتمی، گوهر خیراندیش، عبدالعلی دستغیب، بهرام رادان، حمید سمندریان، حمید سوریان، محمد صالح‌علا، محسن صفایی‌فراهانی، حسین علیزاده، امیرحسین فردی، مهدی کروبی، علی کفاشیان، هادی مرزبان، تهمینه میلانی و سیدکاظم وزیری‌هامانه از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه است.

کد خبر 46601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز