جمعی از بسیجیان امروز چهارشنبه ششم آذر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، این دیدار به سنت هر سال همزمان با هفته بسیج با حضور پرشور بسیجیان برگزار می‌شود و گزارش مشروح دیدار و سخنان رهبر معظم انقلاب به زودی منتشر خواهد شد.

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امروز برای بهره‌برداری از چند طرح صنعتی تولیدی به آذربایجان‌ شرقی سفر می‌کند. افتتاح ۱۳۳ کیلومتر از راه‌آهن میانه-بستان‌آباد از مهم‌ترین این طرح‌هاست که با حضور روحانی به بهره‌برداری می‌رسد. سفر یک‌روزه رئیس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی قرار بود دو روز پیش انجام شود که به دلیل درگذشت همشیره ایشان و حضور روحانی در مراسم تشییع و تدفین در سرخه، به امروز چهارشنبه موکول شد.

دادگاه رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسرش مرحوم میترا استاد امروز در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار می‌شود. روز گذشته دو وکیل مرحوم استاد از ادامه کار کناره‌گیری کردند و باید دید خانواده استاد امروز با کدام وکلا در دادگاه حضور می‌یابند.

کد خبر 465852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha