لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم با پیروزی تیم‌های تاتنهام، بایرن مونیخ، آتالانتا، بایرلورکوزن و یوونتوس و تساوی نمنایندگان پاریس و مادرید همراه بود.

لواندوفسكي

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه شب (۲۶ نوامبر/ ۵ آذر) هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در گروه A گالاتاسرای به مصاف کلوب بروژ رفت و با گل دیرهنگام دیاباته برابر این تیم متوقف شد. در این دیدار گالاتاسرای ابتدا با گل بویوک در دقیقه ۱۱ پیش افتاد اما دیاباته در دقیقه ۲+۹۰ بازی را مساوی کرد و هر دو تیم از صعود به دور بعد بازماندند.

رئال مادرید هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان پاری سن ژرمن بود و برابر این تیم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. رئال در این دیدار ابتدا با گل‌های بنزما در دقیقه ۱۷ و  ۷۹ پیش افتاد، اما پی اس جی با گلزنی کیلیان امباپه در دقیقه ۸۱ و سارابیا در دقیقه ۸۳ به بازی برگشت و بازی باخته را به مساوی تبدیل کرد. با توجه به نتایج پیش آمده رئال مادرید از این گروه به عنوان تیم دوم و پی اس جی به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردند. کلوب بروژ به لیگ اروپا راه یافت و گالاتاسرای از دور رقابت‌ها حذف شد.

در گروه B هم دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها شاگردان مورینیو با کامبکی دیدنی موفق به شکست المپیاکوس شدند. در این دیدار ابتدا المپیاکوس با ۲ گل پیش افتاد، اما تاتنهام با گل‌های هری کین (۲ گل)، دله آلی و اریر موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۴ شکست دهد. در دیگر بازی این گروه بایرن توانست با نتیجه ۰-۶ ستاره سرخ بلگراد را شکست دهد و صدرنشین باقی بماند. گل‌های بایرن را در این دیدار روبرت لواندوفسکی (۴ گل) و گورتسکا و تولیسو به ثمر رساندند. از این گروه بایرن و تاتنهام به دور بعد صعود کردند و ستاره سرخ بلگراد به لیگ اروپا راه یافت.

در گروه C منچستر سیتی به مصاف شاختار رفت و با نتیجه ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد. در دیگر دیدار این گروه آتالانتا با نتیجه ۰-۲ دیناموزاگرب را شکست داد. در گروه D بایرلورکوزن برابر لکوموتیو مسکو قرار گرفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر ۰ و با گل‌های مالتادینف (بازیکن حریف) در دقیقه ۱۱ و بندر در دقیقه ۵۴ شکست داده و به صعود امیدوار ماند. در این گروه بازی دیگری میان یوونتوس و اتلتیکو مادرید برگزار شد که شاگردان ساری موفق شدند با تک گل دیبالا از روی ضربه آزاد اتلتیکو را شکست دهند. یوونتوس با این پیروزی صعودش به دور بعد را قطعی کرد.

دیدارهای گروه‌های دیگر نیز چهارشنبه شب (۶ آذر) برگزار می‌شود.

کد خبر 465843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha