حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا با تأکید بر اینکه امروز آهنگ خوش پیشرفت و عزت ملی در کشور شنیده می‌شود، تصریح کردند:

شما جوانان باید خود را برای مسئولیت هایی که ادامه این حرکت، بر دوش یکایک آحاد این ملت، به ویژه ورزیدگان دانایی و آگاهی می گذارد، آماده کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان دانشجوی عزیز

نشست سراسری شما را گرامی می دارم و از خداوند متعال، موفقیت و پیشرفت شما را مسألت میکنم. شما اکنون در بهار عمر خویش به سر میبرید، بهاری که بحمدالله با تلاش شما در راه دانش و آگاهی، از طراوت و زیبایی برخوردار است.

 خوشبختانه کشور و ملت شما نیز با مجاهدت و عزم راسخ خویش، خود را به دورانی بهاری و سرشار از بالندگی و امید و پیشرفت رسانده است. برای ملتی که تاریخش غنی و عزمش راسخ و هدفهایش روشن و دلش لبالب از امید است، دستیابی به افقهای بلند آینده، حتمی و تخلف ناپذیر است.

 ما توانسته ایم به برکت اسلام این همه را به دست بیاوریم. امروز آهنگ خوش پیشرفت و عزت ملی، در کشور شنیده می شود. شما جوانان باید خود را برای مسئولیتهایی که ادامه  این حرکت، بر دوش یکایک آحاد این ملت، به ویژه ورزیدگان دانایی و آگاهی می گذارد، آماده کنید.

 از خداوند کمک و هدایت بخواهید، دلهای پاک و روشن خود را هرچه بیشتر به او نزدیک کنید، و خود را برای سهیم شدن در تعالی کشور و ملتتان مهیا سازید. خدا یار و مددکار شما.

سید علی خامنه ای

کد خبر 4652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز