رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در بازار تهران خبر داد.

طلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی به کلانتری ۱۱۳ بازار گزارش شد که پس از این موضوع ماموران برای بررسی پرونده وارد عملیات شدند.

وی افزود: این سرقت در روز پنجشنبه (۳۰ آبان‌ماه) اتفاق افتاد که در بررسی دو فرد مسلح با پوشاندن صورت خود وارد یک فروشگاه طلافروشی شدند و پس از ضرب و شتم کارگران فروشگاه مقدار ۹ کیلوگرم طلا را از این محل به سرقت بردند.

سردار لطفی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه‌ای که صورت گرفت، از کارگر این طلافروشی بازجویی‌هایی انجام شد که در نهایت مشخص شد اظهارات این فرد ضد و نقیض است و با مشکوک شدن ماموران پلیس آگاهی به این فرد وی دستگیر و بازجویی شد.

وی افزود: در نهایت متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت به همراه دو نفر دیگر از همدستانش با تشکیل باند سرقت از طلافروشی‌ها، ابتدا با عنوان کارگر وارد این فروشگاه شد و پس از بررسی محیط و ارزیابی آن برای اجرایی کردن نقشه سرقت خود وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان این که دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند، گفت: تمام طلاهای مسروقه به همراه تعدادی سلاح از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سردار لطفی اظهار کرد: به گفته مالک این فروشگاه متهم اول پرونده را که اقدام به تشکیل باند سرقت کرده، از قهوه‌خانه سر خیابان محل فروشگاه استخدام کرده است؛ لذا تاکید ما به اصناف این است که از کارگرانی که برای کار به نزد آن‌ها می‌آیند باید استعلامات لازم گرفته شود تا در آینده مشکلی برای کارفرما ایجاد نشود.

کد خبر 464902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha