لبران جیمز برای هفتمین بازی پیاپی بیش از ۱۰ پاس گل به همبازی‌هایش در لس‌آنجلس لیکرز داد؛ طولانی‌ترین روند در ثبت پاس گل از زمان مجیک جانسن افسانه‌ای در ۱۹۹۱.

لبران جيمز بسكتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، پادشاه در بازی صبح امروز لیکرز با اوکلاهماسیتی تاندر در لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ۲۳ امتیاز و ۱۴ پاس گل و شش ریباند داشت تا لس‌آنجلسی‌ها را به برد ۱۳۰ به ۱۲۷ در زمین رقیب رهنمون شود. آنتونی دیویس هم با ۳۳ امتیاز، هفت پاس گل و ۱۱ ریباند موثرترین بازیکن لیکرز در این پیروزی بود.

این ششمین برد پیاپی لس‌آنجلس لیکرز در لیگ امسال بود و لبران هم نشان داد عزم خود را برای رساندن تیم خود به قهرمانی کنفرانس غرب جزم کرده است. او در هر هفت بازی اخیر ۱۰ پاس گل یا بیشتر به همبازی‌هایش داده تا رکورد ۲۸ ساله مجیک جانسن، بازیکن افسانه‌ای لیکرز و بسکتبال آمریکا و جهان را بشکند.

جانسن یک روز پیش‌تر درباره جیمز گفته بود: «این بهترین فصل لبران است در تمام این سال‌ها که من بازی‌اش را دیده‌ام.» اسطوره ۶۰ ساله لیکرز پنج بار در دهه ۱۹۸۰ قهرمان NBA شد و سه بار هم در سال‌های ۱۹۸۷، ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ ارزشمندترین بازیکن سال یا MVP شد.

کد خبر 464714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha